Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78907Ztráta zasilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2024, před 3 měsíci

Marcel Grepl

Znění stížnosti

Vracení obuvi v hodnote cca 10k CZK z autorizovaného servisu po výměně očka tkaničky.Odesilatel podal do Z-Boxu Praha 6
Dejvice Tesco Express.Notifikace o přijetí zásilky do přepravy a tady vše končí.
Po urgencích o stavu zásilky kde v aplikaci neni od 10.10.2024 žádný posun a zaslání specifikace zboží viz foto ,bylo sděleno emailem ze zásilka je nedohledatelná ať se obrátí odesílatel k reklamaci dopravce.

Asi černá díra mezi Z-boxem a Depem v Praze.
Fox Mulder a Dana Scully?


Produkt

Obuv Red Wing Iron Ranger Black Harness (8084)


Požadované řešení

Čekám na pozitivní vyřešení reklamace mezi dopravcem a odesilajicim.Bohuzel mam pocit ,ze se případy nějak množí a úroveň služby upadá?
Popřípadě se budu muset s celou události na ČTU nebo COI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 13:29, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2024 15:31, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Greple, moc nás mrzí, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. V tomto případě je potřeba, aby se odesílatel obrátil na reklamační oddělení pomocí reklamačního formuláře na našem webu: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové věc následně prošetření a postarají se o řešení. Věříme, že s výsledkem řízení budete spokojen vy i odesílatel. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2024 21:14, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2024 23:54, před měsícem


Marcel Grepl

Hodnocení:

Komentář: Dobrý večer,
V podání reklamace odesílatele a v komunikaci mezi jím a zasilkovnou ,kde bylo sděleno,že zasilka nebyla nalezena došlo ke kompenzaci za ztrátu zásilky ,která bohužel nebyla pojištěna -tedy za částku pár set korun,poté byla služba stornována.

Osobně nepožaduji po odesilateli,který za ztrátu nemůže žádnou finanční satisfakci a na další řešení již nemám psychickou sílu
Nemůžu pochopit jak se mohla zásilka jen tak ztratit…to jako zmizela ze světa?
Možná by to chtělo trochu sebereflexe a celou situaci pojmenovat,buďto ji omylem poslali jinde,nebo ji někdo odcizil,nebo někde zůstala .
absolutně v systému zasilkovny nefunguje žádný feedback kde systém automaticky neupozorňuje na nedodanou zásilku do depa a čeká až na upozornění příjemce,ze neni neco v pořadku a čas mezitím běží .

Popravdě ,jsem jejich služby v minulosti využíval a byl spokojen,toto je moje zkušenost a nyní se pokud možno tomuto přepravci raději vyhnu.


Jak jsem psal ,jsem
z celé věci zklamaný a nemám ani chuť se celou události dále zabývat.