Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#78908Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2024, před 3 měsíci

Růžena Matějka

Znění stížnosti

16.10.2024 mně měl být doručen balíček mezi 11.40-13.40.Pochopitelně nic,tak jsem volala řidiči na telefoní číslo které bylo uvedené a to 705626261. Volala jsem nejméně 12krát a pořád jsem slyšela že nemůže zvednout telefon a jakmile bude mít čas tak zavolá. Nakonec jsem mu poslala SMS že je slušnost aspoň zavolat když už nepřijede. Druhý den se nic nedělo,tak jsem zavolala do expedice kde mně bylo sděleno že balíček bude doručen další den /18.10/ a pochopitelně se zase nic nedělo, tak jsem znovu volala do expedice kde mně sdělili, že balíček se veze na poštu Liteň.Na dotaz proč na poštu neměli žádnou odpověď. V balíčku byla mast kterou jsem potřebovala na svědivou vyrážku,kvůli které jsem pár nocí nespala a tato mast na to zabírala /vím z mé dřívější zkušenosti/. Takže dnes je 19tého a mast není a bude až po neděli, takže jsem do expedice volala že už ji nechci. Stěžuji si hlavně na pana řidiče,který podle pracovnice měl výmluvu že byl problém s adresou což absolutně nemůže být pravda, protože ten samý den jsem dostala balík od PPL s tou samou adresou a vše bylo v pořádku. A chci vyjádření proč mi nebyl doručen další den a proč byl zase další den odvezen na poštu, když měl být doručen na adresu. Chci pořádné vysvětlení, jinak budu zvažovat další kroky a dám to právníkovi a půjde to k soudu,protože bylo částečně ohroženo moje zdraví. Děkuji za vyřízení mé záležitosti. Matějka Růžena, ***. Balíček ***. Pochopitelně balíček už nechci,na léčbu už je pozdě.


Požadované řešení

Chci aby jste si udělali pořádek v expedici a hlavně nějaké postižení řidiče, kvůli jeho laxnosti se mi prodloužili zdravotní komplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 13:53, před 3 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.