Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den tady Karel Sirůček ze ***. Prosím vás někdo z vás rozum chcete takhle dovézt Mountfield zániku. Člověk jede až do Mostu a nemůže si koupit rozetku na motorovou pilu oleo Mac. Co je když za vámi jede do vašeho krámu tak si myslí že se nakoupí a udělala kšeft. Ale vy očividně nechcete mít kšeft chcete to zahrabat a nebo jste naštvaný že si to člověk umí opravit sám a musí si to jít koupit přímo do opravy mountfieldu se mi zdáte dělám s vašem nástrojem a dost dlouho jsou dost výkonný a spolehlivý ale když potřebuji náhradní díly tak mám čekat na to až bude mít otevřený nějaký pan opravář který to opravuje aby mi mohl prodat náhradní díly to je takový problém ty náhradní díly mít na prodejně tak si je nechce půjdu k vaší konkurenci radši kde to koupím vždycky a řeknu to každému jak se chováte ke kupující místo abyste byli šťastní že tam přijede člověk a že si chce nakoupit tak na to prdíte. Jinak vstřícnost vašich lidí je super v mostě. A myslím to jako upřímně že jsou vstřícní a hodný ale to je všechno ve vaší prodejně.
Dát do prodeje náhradní díly copak je to tak složitý když si to neumíte opravit tak si to nechte opravit normálně u vás ale jsou lidi kteří si to umí opravit.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Prodejce nemá povinnost zajistit prodej náhradních dílů (tedy ani pásků). Tuto povinnost má prodávající u bílé elektroniky a displejů (např. televizorů či počítačů). U nich má prodávající mimo jiné povinnost zajistit dodávky náhradních dílů až po dobu deseti let od ukončení výroby.
Pokud prodávající, u kterého spotřebitel zboží koupil, neprodává příslušný díl, může si jej spotřebitel zakoupit i u jiného podnikatele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Rozladění pana Sirůčka nás mrzí, nicméně pro jeho představu je nutné uvést, že druhů náhradních dílů na všechny prodávané stroje máme cca 500000, a to se jedná jenom o ty nejvíce obrátkové. Je tedy jasné, že je není možné mít byť po jednom kuse skladem v prodejně. Právě proto máme zřízenou širokou síť specializovaných středisek s odborníky, kteří správný díl identifikují a prodají či objednají. Zvláště např. u starších strojů je nutná identifikace právě odborným servisním technikem.
Pana Sirůčka rádi potkáme v některém z našich servisních středisek a bude-li to jenom trošku možné, vyhovíme mu co nejdříve, nicméně musí respektovat jejich otevírací dobu, která je ve všechny všední dny např. v případě Mostu od 9:00 - do 18:00.
Závěrem děkujeme za jeho slova chvály, která nás moc těší a kolegům je předáváme.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření a součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl uvést, zda nabídky společnosti využije, případně, aby mohl stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.