Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan na lince me normalne zavesil telefon po tom co porusujete podminky. Bylo receno kdyz jsme odchazeli od kooperativy ze mate stejne podminky. Kdyz se me neco u kooperativy porouchalo tak dorazili i o vikendu a tady pan me rika ze 14dni bez pracky kdyz mam novorozene? Co to ma znamenat? A kdyz mu reknu ze me bylo receno neco jineho tak me rekne ze to se mnou nesepisoval a polozi telefon? Co to je za jednani. Navic je to poruseni podminek takove pokladani telefonu a tim i zakona kdyz porusujete Vase podminky budu to resit na COI
Oprava pracky
Chtela jsem kontakt na servis ktery dojede i o vikendu kvuli tomu ze mam miminko a nemuzu byt 14dni bez pracky jelikoz vyvarujeme plinky.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že bude mít stejné podmínky jako u předchozí společnosti, mělo se tak také stát.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Dobrý den, bohužel ve své stížnosti neuvádíte číslo smlouvy, abychom mohli situaci prověřit. Vaše zmíněné jednání není naším standardem a rádi bychom situaci řádně prověřili. Stížnost můžete podat na našich stránkách https://www.direct.cz/online/podani-reklamace. Děkujeme za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Pracovnici se pak jiz neozvali a my si to resili po vlastni ose a na vlastni naklady. Jiz budeme vse psat na spolecnost kde budeme smlouvu vypovidat pro neochotu a nevhodnost chovani zamestnancu hlavne pana Ladislava Borucka.