Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#78914Nevhodne chovani a nedodrzeni podminek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2024, před 3 měsíci

Yvonne Sabin

Znění stížnosti

Pan na lince me normalne zavesil telefon po tom co porusujete podminky. Bylo receno kdyz jsme odchazeli od kooperativy ze mate stejne podminky. Kdyz se me neco u kooperativy porouchalo tak dorazili i o vikendu a tady pan me rika ze 14dni bez pracky kdyz mam novorozene? Co to ma znamenat? A kdyz mu reknu ze me bylo receno neco jineho tak me rekne ze to se mnou nesepisoval a polozi telefon? Co to je za jednani. Navic je to poruseni podminek takove pokladani telefonu a tim i zakona kdyz porusujete Vase podminky budu to resit na COI


Produkt

Oprava pracky


Požadované řešení

Chtela jsem kontakt na servis ktery dojede i o vikendu kvuli tomu ze mam miminko a nemuzu byt 14dni bez pracky jelikoz vyvarujeme plinky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 14:31, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že bude mít stejné podmínky jako u předchozí společnosti, mělo se tak také stát.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2024 14:40, před 3 měsíci

Dobrý den, bohužel ve své stížnosti neuvádíte číslo smlouvy, abychom mohli situaci prověřit. Vaše zmíněné jednání není naším standardem a rádi bychom situaci řádně prověřili. Stížnost můžete podat na našich stránkách https://www.direct.cz/online/podani-reklamace. Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:20, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.11.2024 21:23, před měsícem


Yvonne Sabin

Hodnocení:

Komentář: Pracovnici se pak jiz neozvali a my si to resili po vlastni ose a na vlastni naklady. Jiz budeme vse psat na spolecnost kde budeme smlouvu vypovidat pro neochotu a nevhodnost chovani zamestnancu hlavne pana Ladislava Borucka.