Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#78915Výše odškodnění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2024, včera

František Rezek

Znění stížnosti

Dne 11.10.2024 jsne Vám posílali škodnou událost č.*** doloženou fakturou na opravu pomníku ve výši 35 000kč Vaše pojišťovna přiznala odškodnění ve výši 10 000kč.S touto částkou nesouhlasíme a žádáme o dorovnání částky do výše faktury.


Požadované řešení

Dorovnání odškodnění do výše doložené faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 15:30, před 13 hodinami

V tomto případě neznáme přesné pojistné podmínky, které byly mezi stranami sjednány.

Pokud spotřebitel s vyřízením pojistné události nesouhlasí, může požádat pojišťovnu o opětovné prošetření.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů. Subjektem věcně příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění je Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz. Spotřebitel se může obrátit také na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.