Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 11.10.2024 jsne Vám posílali škodnou událost č.*** doloženou fakturou na opravu pomníku ve výši 35 000kč Vaše pojišťovna přiznala odškodnění ve výši 10 000kč.S touto částkou nesouhlasíme a žádáme o dorovnání částky do výše faktury.
Dorovnání odškodnění do výše doložené faktury
|
Tweet |
V tomto případě neznáme přesné pojistné podmínky, které byly mezi stranami sjednány.
Pokud spotřebitel s vyřízením pojistné události nesouhlasí, může požádat pojišťovnu o opětovné prošetření.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů. Subjektem věcně příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění je Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz. Spotřebitel se může obrátit také na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.