Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78918Zavrel dvere vodič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2024, před 3 měsíci

Klara Kostolanska

Znění stížnosti

Dobry den
idem zo zastavky Husova Modrice
bus co mal ist 15:47 meska 21 minut,
ide teda ten 16:07.
Idu traja ludia predo mnou k vodicovi, kedze sa vstupuje cez predne dvere.
Stojim za nimi, pustila som ich predo mnou.
Akonahle oni zaplatili tak zavrel dvere.
Tam som stala ja.
Vystrasena som skocila do busu.
Prilozila kartu…
A potom mi to nedalo a som mu povedala vsak ste ma skoro privrel!

A on len sa usmial pokrutil hlavou ze jo…
a nic…

Tak Vam pisem staznost.
Ak tu mate kamery pozrite sa na to.
Toto je riadne nebezpecne.
Keby som babicka alebo dochodca s palickou tak to dopadne zle….

preskokte zamestnancov ze maju davat pozor ci niekto vo dverach nestoji a to som stala v prednych dverach lebo predo mnou boli ludia!

Toto sa vazne nerobi.

Dalsou vecou je ze vodici jazdia s nami ako s bramborami v ramci celeho mesta a aj tychto modric.
Pravidelne ludom padaju tasky. Ja keby sa nedrzim padam tiez. Nedeje sa to len dnes ale stale.


Produkt

Odchod busu 16:07 zo zastavky Husova Modrice smer Olympia


Požadované řešení

Prosim dajte mi vediet ci sa vec nejak prediskutovala s vodicom. Je to chlap. S menej vlasmi.

moj kontakt:
k.kostolanska@gmail.com


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2024 08:15, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 15:47, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.