Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,8.4.2014 jsme koupili zahradní houpačku.V létě 2015 začal puchřet materiál sedáku a v několika místech se protrhl.Houpačka byla používána pouze za dobrého počasí,za deště polstr uklizen a sedák sklopen,aby na něj nepršelo.Reklamace nebyla uznána z důvodu špatné ochrany před deštěm a větrem.Druhá reklamace totéž.Na zimu byla houpačka uložena v suchu.
Zahradní houpačka Sulov COFFEE LUX- 8085 cena 5049,-.1. rekl.8215070874,druhá 8215075158.
Požadujeme výměnu sedáku,nebo vrácení peněz.Protože přes polstr není vidět na poškozená místa sedáku,může dojít k propadnutí.Proto už nelze příští sezónu houpačku využívat.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.