Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#78920Neproplacení platné slevy a hrubé jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2024, před 3 měsíci

Jitka Dosoudilová

Znění stížnosti

Dnes 20. 10l 2024 nám v Tesco v Čelákovicích Praha východ nebyla uznána sleva na nákup, přes, že jsme předložili platný kupón na slevu 130 kč, který nám předala pokladní v předchozím týdnu. Po té co pokladní nešel v systému načíst slevový kupón , zavolala pracovnici, která nejen, že chybu v systému nevyřešila, ale navíc se nás opovážila nařknout z toho, že jsme daný kupón někde vzali, že není náš a proto systém ukazuje, že nepatří k naší clupcard. Chovala se. k nám velmi neuctivě na . Jako vedení společnosti Vás informujeme o tomto pochybení vaši zaměstnankyně a žádáme, abyste tuto osobu patřičně pokárali a poučili, jak se má chovat k zákazníkům. Osoby jako tato Vaší společnosti zbytečně kazí dobré jméno. Zároveň žádáme o proplacení našeho kupónu, jehož scan spolu s účtem z dnešního dne přikládáme v příloze níže. Doufáme, že se tato situace již nebude opakovant a že naše upozornění využijete pro zkvalitňování svých služeb zákazníkům.


Požadované řešení

Náhrada slevy kterou váš systém nenačetl, přes jeho platnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2024 08:32, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V případě, že spotřebitelka splňovala veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by jí být sleva také řádně poskytnuta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2024 21:22, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.