Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, Zaregistroval sem se na stránce jenjednanoc a zjistil sem že mě každý měsíc strhavají 500 korun z karty, tak jsem si nechal v bance zrušit kartu i přez to že sem si kartu zrušil mě každý měsíc chodily e-maily že mě účtují 500 korun za můj účet tak jsem si nechal zrušit účet a odeslal sem jejich formulář na zrušení smlouvy na ten formulář nereágují sice mě napsali že mě zruší smlouvu 11.2.2024 ale asi za 3 dny mě napsaly že mě zruší smlouvu až 10.1.2025 a dostávám výhružné emaily s zaplacením 100e jinak podají věc exekutorům nedokažou mě odpovědět na moje emaily a zprávy, ptám se mam částku zaplatit? nebo se jedná o další podepsání smlouvy? nevím co mám dělat. Zde zasílám jeden z dopisů ostatní pošlu v příloze
Dear Sir Hanzal,
Unfortunately you allowed the time limit we set to pass without response and failed to comply with your payment obligation.
A brief reminder:
You registered on the pouzejednanoccz Website and booked a paid premium membership. When doing so you transmitted your personal details and, quoting your bank details, you undertook to pay the agreed membership fee.
You still owe EUR 56,35.
With this letter we must now once again set you a preclusive time limit to pay the overdue receivable by
05.11.2024
and we strongly urge you to make sure you comply with this deadline. Once this deadline passes we are not permitted to grant you payment by instalments and will be unable to accommodate you any further.
Please be sure to indicate the file number *** with every payment. Without this reference number, we will not be able to process your payment. Please also note that we cannot accept cheques.
For Payment by bank transfer, here is a summary of the details you require for the transfer:
***
For Payment via CREDIT CARD click the button below:
Kreditkartenzahlung
Paymentlink Auer-Witte-Thiel
In case the link should not work due to a setting of your computer, please open the attachment Part_2.html
Please note that we have now made your claim file ready for dispatch. Therefore once the time limit lapses to no avail, the process here is completed and will be sent to the appropriate regional debt collection agency.
Yours sincerely,
Auer Witte Thiel
Lawyers
Bayerstraße 27
D-80335 München
Mail: kolekce@auerwittethiel.com
Web: www.auerwittethiel.com
Telefax: +49 (0)89/ 59 06 83 145
Bank details for the transfer
***
Attention, from now on we have new bank details.
***
Only this bank account is valid!
Ladies and gentlemen,
I recognize to owe 56,35 EUR and will use the following (please tick as appropriate):
|___| DEFERMENT OF PAYMENT (Please note that a deferral is basically only possible for one month.)
I will transfer the total amount due by ............................... at the latest.
|___| PAYMENT BY INSTALLMENTS
I will pay the total amount due in monthly installments of ................. EUR, starting from .............................. .
Thank you for your understanding.
Best regards
............................. ...........................................................
(Date / Signature)
***
Seznamovací stránka
chtěl bych vědět jestli mám zaplatit nebo to nechat být, jestli mě hrozí soud nebo exekuce
|
Tweet |
Společnost Paidwings AG je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že přístup ke službám poskytovaným společností Paidwings je realizován po registraci uživatele pomocí jeho osobních údajů (mj. pohlaví, datum narození, e-mailová adresa). Registrací uživatel potvrzuje souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami a prohlášením o ochraně osobních údajů. Tím vznikne bezúplatný smluvní vztah mezi Paidwings a uživatelem.
U placených služeb je uvedeno, že o obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings. Paidwings potvrdí zákazníkovi přijetí nabídky zpřístupněním služeb nebo e-mailem.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat i společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Auer Witte Thiel. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, a to i v případě, kdy si spotřebitel není jistý, zda závazek vznikl. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou - nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je právní jednání neplatné.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k výpovědi závazku.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty, aby nemohlo dojít ke stržení částky za další časové období. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Mimo jiné zdůrazňujeme, že spotřebitel není povinen výzvám inkasní agentury vyhovět. Inkasní agentura ze zákona nemá ani žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dle podmínek společnosti uveřejněných na seznamkách je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.