Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78956Zamítnutá reklamace zájezdu - Španělsko, hotel Bali

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2024, před 3 měsíci

Michal Malý

Znění stížnosti

Dobrý den,
potřeboval bych prosím poradit ohledně reklamace zájezdu od CK Čedok. Dne 2.9. jsme měli první leteckou dovolenou s naším 1,5 letým synem ve Španělsku. Opominu nepříjemné 2 hodinové zpoždění letadla tam i zpět (večerní a noční odlety). Po nočním příjezdu na hotel nás čekal velmi silný a nechutný zápach vycházející z koupelny. Hned následující den jsem delegátku na problém upozornil. Bylo slíbeno řešení, bohužel zápach odstraněn nebyl. Delegátku jsem kontaktoval přes Whatsapp ještě 4., 6. a 8.9., problém vyřešen nebyl. Nakonci jsem dostal zprávu, že zápach je běžný a že je to běžné. Od jiných ubytovaných vím, že v jiných částech hotelu zápach nebyl.
Dále jsme byli se synem ubytovaní přímo nad pódiem, kde každý den byl velmi hlasitý program trvající klidně do půlnoci, což nám syna dost budilo.

CK jsem žádal o slevu dle tzv. Frankfurtských tabulek, ale vše mi bylo zamítnuto, s čímž určitě nesouhlasím. Proto se obracím na vás. Děkuji.
S pozdravem
Michal Malý


Produkt

Zájezd do Španělska do hotelu Bali v městě Benalmadena Costa v termínu od 2.9.2024 do 10.9.2024


Požadované řešení

Poskytnutí slevy z ceny zájezdu dle tzv. Frankfurtských tabulek, o kterou jsem již společnost žádal.
Slevu za silný zápach jsem žádal horní hranici slevy, pro hluk jsem chtěl mít nějaké pochopení, proto jsem na rozmezí 10-40% žádal u spodní hranice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 09:43, před 3 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 16:06, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.