Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
obracím se na Vás ve věci:
30.9.2024 jsem vracela přes Vás balík do eshopu. Zaplatila jsem si za doručení na adresu ***. Balík se mi však vrátil jako nevyzvednutý. Proč byl balik uložen a nebyl předán na uvedené adrese? Vzhledem k tomu, že dle historie se kuryr možná snažil doručit balík 2.10.2024 v 17:11 a asi již bez úspěchu. Proč se nepokusil o opakovane doručení ? Kdybych chtěla doručení do Z-Boxu, neplaila bych za doručení na adresu. Vrácené zboží bylo za cca 880Kč a já žádám náhradu neboť, lhůta na vrácení již vypršela.
Děkuji za odpověď Eva Zrnová
Návrh řešení. Vrácené zboží bylo za cca 880Kč. Žádám náhradu.
|
Tweet |
K nevyzvednutí balíku:
Ohledně odstoupení od smlouvy platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V § 1831 odst. 1 je pak stanovena povinnost spotřebitele vrátit zboží podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu podnikatel nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím.
Jestliže spotřebitel zaslal zboží na adresu podle instrukcí podnikatele, avšak ten zmařil vědomě dojití této zásilky, platí, že zboží řádně došlo a vůči podnikateli bude takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Spotřebitelka by tedy mohla trvat na odstoupení od smlouvy.
Služby Zásilkovny:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zrnová, pokud jste objednala doručení na adresu, funguje to tak, že v případě, že náš kurýr příjemce na zadané adrese nezastihne, uloží zásilku do blízkého výdejního místa. Jedná se o standardní postup, který je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Pakliže si příjemce zásilku na výdejním místě nevyzvedne, automaticky ji vrátíme zpět odesílateli. Pokud se jednalo o zboží vrácené e-shopu, doporučujeme se na dalším postupu domluvit přímo s ním. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nedaří se mi kontaktovat danou společnost barefootstyle.cz.
Budu to zkoušet dál nebo mi neco poradíte?
Děkuji
Pěkný den, paní Zrnová, kontaktní údaje na odesílatele vám z důvodu ochrany údajů nemůžeme poskytnout, doporučujeme se proto mrknout například do potvrzení objednávky, kterou byste od e-shopu měla dostat ve chvíli, kdy jste zboží zakoupila. Měly by zde být uvedeny kontaktní informace. Nikola, tým Zásilkovny