Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7896Opakované zasílání neobjednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2015, před 9 lety

Olga Havlíčková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chtěla bych touto cestou požádat o vyřízení mé žádosti opakovaného zasílání neobjednaného zboží. Nikdy jsem si nic neobjednala a tato společnost mi opakovaně zasílá balíčky, nyní již třetí. Česká pošta(bez jakéhokoliv podpisu) mi tyto balíčky vloží do poštovní schránky,je to nepochopitelné. Uvnitř prvního balíčku byly ponožky, v druhém kalhotky a ve třetím opět ponožky. V každém případě je na dokladu uvnitř balíčku uvedeno mé Jméno,adresa,ale jiné číslo zákazníka. Je to velmi obtěžující a prosím o pomoc o storno zasílání těchto zásilek. Na jejich zákaznickém telefonním čísle 227 191 218, které je na jejich dokladu nikdo nereaguje.
Děkuji Havlíčková.


Produkt

Ponožky,kalhotky


Požadované řešení

Velmi moc prosím o storno zasílání obtěžujících zásilek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2015 18:15, před 9 lety

Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se spotřebitelka přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázala k dalšímu odebírání zboží.
Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma, společnost si hovor nahrává), měl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2016 13:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.