Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Brno linka č.78 jedna obří katastrofa co se nedodržování jízdního řádu týče. Dennodenně mám možnost tuhle situaci pozorovat. Jak pan řidič tak cestující jsou nuceni snášet neschopnost člověka, který je zodpovědný za nedomyšlený jízdní řád ! Ono sedět v kanceláři a vytisknout na papír pár ....., které v reálu nefungují je pro cestující naprosto k ničemu pokud nemůže být splněn plán dopravy… 5min ok, to se dá pochopit, ale denně 10/13/ min mi už nepřijde v pořádku ! Je to ostuda DP a na úkor neschopnosti jízdního řádu na to doplácí cestující … Situace linky 78 není jednorázový omyl, ale opakující se dennodenní nepříjemnost
Snažit se upravit jízdní řád tak, aby mohl být splněn a umožnit tak cestujícím příjemnou cestu
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.