Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zasilkovna mi při doručování zaplaceneho baliku napsala, ze toho dne bude doručen na vydejni místo, pak ze se to nepovedlo, tak ze balik doručí druhy den, pak ze ,,dnes” bude dorucovan. Už je to několik dni a od te doby se nedeje nic. Volala jsem již dvakrát na infolinku a tam mi rekl automat, ať čekám na zpětný telefonát … již je to několik dni a zase nic. Byla jsem i na vydejnim miste, aby se podivali, jestli tam balik není, ale nebyl. Navíc pry teď mají několik stížnosti denne. Mám strach, ze se nestihne vyridit reklamace, když nikdo nekomunikuje. Mezi tím jsem objednala i dostala další zboží zaslané přes Zasilkovnu, proto tusim, ze balik je ztracen.
Westernove třmeny zn. pools
Rada bych, aby se někdo podival po balíku, kdyby ho našel a doručil, to by bylo idealni. Případně chci peníze za ztraceny balik.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Turková, v podobných případech doporučujeme obrátit se na kolegy písemně skrze tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Po jeho vyplnění vám přijde na e-mail potvrzení, abyste měla jistotu, že se váš požadavek dostal na správná místa. Nicméně nyní jsme ho pro jistotu kolegům předali, aby situaci řádně prověřili. Měli by vás brzy kontaktovat a vše s vámi dořešit. Věříme, že se vše podaří vyřídit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, po mě urgentu Zasilkovna vše již vyresila, za což jsem vděčná. Ale i tak si myslím, ze kdybych se neozvala, o balicek prijdu.
Diky za pomoc! Turková
Dobrý den, paní Turková, je určitě dobře, že jste se na nás obrátila. Jsme moc rádi, že se vše nakonec podařilo vyřešit. Za Zásilkovňáky Nikola