Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, mám objednany balíček který jsem měla dostat přímo domu dnes rano v 8:17 me přišla tato zprava; Dnes 23. 10. Vam dorucime zasilku Z 139 5414 132 od BSI
(dobirka 600,00 Kc)
na adresu U hriste 139 / 17, Brno.
Predpokladany prijezd ridice 8:17 - 9:47.
Heslo pro vydani zasilky 1255459.
Vase Zasilkovna toto nemyslíte vážně jak člověk má vědět ze dojedete když to dáte vědět takhle? Pan řidič arogantní ze to stejně je balíček z Vietnamu co je mu po tom odkud to mám super jednání od vás člověk si vlastně platí za zásilku domu pro kterou si stejně musí dojít takhle se vydělává přeji vážně pěkný den Večeřová
Bylo by fajn kdyby jste zprávy posílali tak aby člověk se mohl zařídit a byt doma
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Večeřová, doručení na adresu funguje tak, že v den doručení vám zašleme SMS s předpokládaným časem doručení, abyste věděla, kdy zásilku můžete očekávat. Tuto SMS zasíláme ve chvíli, kdy kurýr naloží do auta a naplánuje se mu trasa na celý den. Dříve nevíme, kdy přesně se u vás kurýr zastaví, záleží to například na tom, kolik ten den poveze zásilek. V případě, že vás v době doručení na vaší adrese nezastihne, uloží zásilku do výdejního místa ve vašem okolí, jedná se o standardní postup. Cílem je, abyste si zásilku mohla ještě dnes vyzvednout, jakmile budete mít možnost. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.