Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den!
Dne 28.8.2015 mi dorazil balík který jsem si objednala přes internet. Hned v ten den jsem se ho snažila vrátit v zákonní lhůtě ,jale zjistila sem že to je nadlidský úkon. Pracovníci na Vaší infolince jsou totálně neschopný a neinformovaný!V ten den jsem tam volala snad 10 krát a každý mi pokaždé řekl něco jiného! Potřebovala jsem ten balík dostat spátky do Alzy. Jeden pán mi dokonce slíbil že mi pošle pro ten balík PPL. Za 20 minut mi volal že bohužel to může udělat jenom když balík reklamuji a ne vracím! Pak mi řekli že mám zavolat na PPL a tam svoz objednat. Tam mi řekli že o ničem takovém neví. Tak jsem volala zpátky na Alzu.Dovolala jsem se zase k někomu jinému a ten dotyčný mi řekl že neví o čem to mluvím a típnul mi to!! Tak kdo tam teda něco ví?! Nakonec jsem ten balík nějak k Vám dostala. Dva týdny jsem čekala jen na to kdy ho zaevidujou ten balík. 17.9. jsem dostala email stím že to je přijato a mám hotový dobropis. Dnes je 29.9. a peníze pořád nemám! Kde sakra jsou? Je to až tak těžké je poslat? Každopádně když přijdou budu ráda. Ale NIKDY!!! Už NIKDY!!! nebudu objednávat něco z Alzy! Je to banda neschopných ******* kteří nic neví! Radši půjdu do obchodu a zaplatím za to aj o 1.000kč víc a ponesu to v rukou domu! V reklamě ten váš marťan říká že jste nespolehlivejší internetový obchod. To je jedna velká lež!!!!
Prosím o okamžité zaslaní peněz!
|
Tweet |
Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Vážená paní Knapcová,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci.
Je pravda, že v případě odstoupení od smlouvy zajišťuje vrácení produktu kupující. Pracovník si zřejmě tuto skutečnost při Vašem telefonátu neuvědomil a pokusil se domluvit pro Vás jinou alternativu. Ohledně své chyby Vás pak kontaktoval, velmi mě mrzí tento nedostatek, budu jej řešit interní cestou.
Dobropis bylo možné Vám proplatit hned 17.9.2015 na některé z našich poboček nebo elektronicky po zaslání údajů k proplacení, jak jsme Vás informovali v průvodní emailové zprávě. Je mi líto, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Údaje k proplacení jsme od Vás obdrželi dnes po dvanácté hodině a ještě před třetí hodinou odpoledne byl tento požadavek našimi pracovníky v pořádku vyřízen zadáním příkazu na banku. Věřím proto, že nyní již bude vše v pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Děkuji za odpověď. Každopádně už nikdy nebudu od Vás něco objednávat. Všechno u vás je neskutečně komplikované, zdlouhavé a nepřehledné. Když jsem objednávala z jiné, hodně známé společnosti, tak mi spolu se zbožím poslali papír s detailním postupem jak zboží reklamovat nebo vrátit v případě potřeby. Když jsem k vám volala ohledně toho jak balík poslat, tak mi bylo řečeno že mám jenom ke zboží přiložit průvodní dopis v kterém bude napsané číslo účtu a číslo občanského průkazu. Pak že mi peníze v nejbližší době přijdou na účet. Nebylo mi řečeno, že mám něco podepisovat a posílat vám to zpátky s číslem účtu a číslem O.P (které byli v průvodním dopise). Odkud jsem to měla vědět? A ještě jedna věc. Kdybych k vám nevolala opeť ať mi vrátíte peníze aj za poštovné na které mám ze zákona nárok, tak bych neměla ani to. Neměli by jste to jako "nejlepší internetový obchod" dělat automaticky? Vaše praktiky jsou hodně divné. Děkuji
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.