Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, dnes mi byla zaslána SMS že moje zásilka bude dnes doručena v čase 11.38 až 13.08 hod dne 24.10.2024, proto jsem zajistil, že na zásilku čekala osoba která tuto zásilku převezme, a v tento čas stále stála u okna a čekala, bohužel žádnou zásilku v tento čas nedovezli, ani na adrese doručení nikdo nebyl, což mohu rovněž doložit kamerovým systémem. Mě pouze volala řidička rozvozu ve 12.41 hod, hovor spojený 0,13 min, který byl hluchý, pak jsem na tento hovor volal bezprostředně opakovaně 5 x, což se mi po 5 pokusu povedlo dovolat a řidička mi řekla že už je úplně jinde , že se tam vracet nebude a já jí řekl že tam vůbec ani na této adrese nebyla, tak akorát řekla že to uloží. Já s takovou službou se neztotožnuji, na adresu zásilka doručena nebyla i když byla určeno doručení na adresu, zasilkovna toto neprovedla, mě vznikly další náklady tímto špatným postupem a budu řešít přes právní oddělení.
Právní cesta
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Mužíku, obraťte se prosím na zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), kolegové postup doručení důkladně prověří. Mají k dispozici záznamy GPS, díky kterým mohou snadno zkontrolovat, zda u vás kurýrka skutečně byla. Případně se s vámi dohodnou na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.