Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78995ŠPATNĚ VYUČTOVÁNÍ ZÁLOH NA ELEKTŘINU. ČEZ Hradec Králové, neschopní zaměstnanci kteří berou lidem jejich čas.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2024, před 3 měsíci

Miroslav VÁRADI

Znění stížnosti

Jmenuji se Miroslav Váradi,bytem ***. Stěžuji si na špatné vyúčtování záloh na elektroměru pod č.***, EAN kod ***, které mi příšlo v září tohoto roku NA FAKTUŘE Č.*** POD ZÁKAZNICKÝM ČÍSLEM *** , kdy váš zaměstnavatel NĚKDO, bez nahlášení stavu změnil odhadem zálohy z 25.000,-Kč měsíčně na částku=3.980,-Kč měsíčně. PROČ BY SE TEN NĚKDO NAMÁHAL ZVEDNOUT TELEFON A ZÁKAZNÍKA JAKO MYSLÍM MĚ SE OPTAL NA SOUČANÝ STAV ELEKTROMĚRU?? PROTOŽE TEN NĚKDO NEMÁ MOZEK NEBO HO NEPOUŽÍVÁ V PRÁCI A JÁ POTOM JAKO *** LÍTÁM NA ČEZ DO HRADCE KRÁLOVÉ A ŘEŠÍM POTÍŽE KTERÉ JSTE MI ZPŮSOBILI. Máme na této adrese 2 elektroměry, jenže při nahlašování elektroměru rodinného domu, který je napsaný na manželku P.V., jsme nevěděli že máme zároven hlásit i druhý elektroměr, který nám byl zabudován v listopadu v roce 2023,A PANÍ KTERÁ BYLA V SRPNU V DEN ODEČTU ELEKTROMĚRU U NÁS A MY NEBYLI DOMA , MI SICE PONECHALA NA SEBE KONTAKT NA NAHLÁŠENÍ ELEKTROMĚRU, ALE ONA SAMA NEVĚDĚLA ŽE MÁME DVA ELEKTROMĚRY.
ŠPATNÉ VYÚČTOVÁNÍ A URČENÉ ZÁLOHY ELEKTROMĚRU JAK VÝŠE UVÁDÍM JSEM ŘEŠIL DVA DNY PO SOBĚ S DVĚMI VAŠIMI ZAMĚSTNANCI v Hradci Králové, KDE JSEM DRUHÝ DEN DONESL OFOCENÝ NA MÉM MOBILU STAV ELEKTROMĚRU T1 *** aT2 ***, KTERÝ SI Z MÉHO MOBILU DO SVÉHO POČÍTAČE VÁŠ ZAMĚSTNANEC PAN K.D. na přepážce č.4 stáhl a měl celou věc VYREKLAMOVAT A ZAŘÍDIT TAK,ABY NÁM PŘEPLATEK VE VÝŠI= 205.914,75Kč/ což je úplný nesmysl podle výpočtu současného stavu na elektroměru / NEBYL VYPLACEN TEDY POSLÁN NA ÚČET. OVŠEM NIKDO NIC NEZAŘÍDIL - PŘEPLATEK NÁM BYL VÁMI VYPLACEN, TAKŽE CELÁ SNAHA VYŘEŠIT PROBLÉM KTERÝ JSTE MI ZPŮSOBILI , BYL ÚPLNĚ NA ***!!! MUSÍM TO TAK NAPSAT. HURÁ ŽE MÁTE TOLIK ZAMĚSTNANCU A ŽE VŠUDE FUNGUJE VŠE PO DRÁTU- OPĚT ÚPLNĚ NA ***..., A ZASE JE TO CHYBA VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ.
UŽ FAKT, ŽE VÁM PÍŠI TUTO STÍŽNOST ,MY BERETE MŮJ ČAS . A JSEM TAK NESKUTEČNĚ NAŠTVANEJ ŽE SE OVLÁDÁM NEVLÍTNOUT NA POBOČKU DO HRADCE KRÁLOVÉ A ZA TO !!! *** !!! CO PRO MĚ UDĚLALI VAŠI ZAMĚSTNANCI JIM VYPNOUT POČÍTAČ A RADĚJI DÁT TUŠKU S PAPÍREM, ABY KONEČNĚ NĚKDO POUŽÍVAL MOZEK, KDYŽ CHCE BÝT ZA SVOU NEODVEDENOU PRÁCI ZAPLACEN.
CO MÁM TED DĚLAT S PŘEPLATKEM JAK VÝŠE UVÁDÍM , KTERÝ MI PODLE SOUČASNÉHO STAVU NAHLAŠOVANÉHO V ZÁŘÍ PANU K.D. - NEPATŘÍ?? MŮŽE MI NĚKDO PODLE STAVU JAK TÉŽ VÝŠE UVÁDÍM A UVEDL JSEM I V ZÁŘÍ 2024 NA POBOČCE V HRADCI KRÁLOVÉ POSLAT NOVÉ VYÚČTOVÁNÍ A JÁ BYCH RÁD POSLAL TEN PŘEPLATEK ZPĚT??? TO NENÍ PRÁCE PRO EKONOMA, TO UMÍ UDĚLAT KAŽDY KDO POUŽÍVÁ MOZEK A UMÍ ODEČÍTAT ,SČÍTAT, NÁSOBIT A DĚLIT.
UPOZORNUJI !!!, ŽE NEBUDU NA VAŠE VYJÁDŘENÍ ZASE NĚKOHO, PROTOŽE NEVÍM ZDA TUTO MOJI STÍŽNOST BUDE VYŘIZOVAT A ZÁROVEN ČÍST JEDEN VÁŠ ZAMESTNANEC-----NEBUDU ČEKAT 30 DNÍ , NEBUDU ČEKAT ANI TÝDEN PROTOŽE TO JE VÁŠ NESKUTEČNÝ BORDEL.
VOLAT MI MŮŽETE POKUD TO BUDE PRÁCE K NĚČEMU NA MOBIL ***, ZÁROVEN CHCI VŠE OD VÁS POSLAT NE JEN DO EMAILU, ALE I POŠTOU V PŘÍPADĚ, KDYBY SE ZASE NĚKDE DRÁT UCPAL !!!
CHCI JEDINOU JEDNODUCHOU VĚC. VĚDĚT KAM VRÁTIT PŘEPLATEK, KTERÝ JE ŠPATNĚ VYMĚŘEN A MĚ NEPRÁVEM VYPLACEN, A CHCI OKAMŽITE POSLAT PODLE VÝŠE NAHLÁŠENÉHO STAVU ELEKTROMĚRU ZE ZÁŘÍ 2024 P. K.D.---VYÚČTOVÁNÍ KTERÉ BUDE SPRÁVNÉ AT JE PŘEPLATEK ČI NEDOPLATEK. DĚKUJI ZA BRZSKÉ VYŘÍZENÍ MIROSLAV VARADI DNE SEPSÁNÍ: 24.10.2024.


Požadované řešení

UŽ JSEM SE VYJÁDŘIL VE STÍŽNOSTI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2024 14:42, před 2 měsíci

V případě, že je nový předpis záloh dle názoru spotřebitele nesprávný, může jej u dodavatele reklamovat. Pokud došlo k chybě ve vyúčtování, může jej spotřebitel taktéž reklamovat. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Pokud reklamace nebude vyřízena, případně bude zamítnuta a spotřebitel se zamítavým stanoviskem nebude souhlasit, může se obrátit na Energetický regulační úřad.

Kontakty na Energetický regulační úřad jsou dostupné na jejich stránkách (https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum/kontakty), podání lze směřovat na e-mail podatelna@eru.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 12:46, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.