Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#78997Nemožnost "sledování zásilek"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2024, před 3 měsíci

Jan Marek

Znění stížnosti

Dne 21.10.2024 jsem u České pošty podal dvanáct doporučených zásilek - dopisů. Dnes, tedy 24.10.2024 dalších 6 dopisů. Neposlal jsem je hromadně, ale každý jednotlivě. Úmyslně je posílám doporučeně abych mohl ve "Sledování zásilek" u České pošty sledovat jejich průběh od podání až k dodání. Tyto uvedené zásilky však vysledovat nelze. Vždy mi na obrazovce naskočí informace o tom, že zásilka není v systému. Zkoušel jsem na pobočce na poště 12 ( tam jsem zásilky podával ) v Českých Budějovicích a později i na hlavní poště tamtéž vznést dotaz ale nikdo mi uspokojivě neodpověděl. Pouze o jakémsi duálu stejných podacích čísel. To bych "snad" pochopil u jedné zásilky. Ale u osmnácti?! Já si právě připlácím za doporučené podání i proto abych měl přístup ke "Sledování zásilek". Nebudu přece s každou zásilkou chodit na poštu abych zjistil co se s ní děje a kde se právě nachází. Chci tedy jasné a srozumitelné vysvětlení, jak je to možné a kde se stala chyba. Jedná se o tyto podací čísla: *** a další vždy s koncovým trojčíslím před CZ *** a dále *** a další vždy s koncovým trojčíslím před CZ ***......PS: Internetové "Sledování zásilek" využívám již několik roků a tak je mi toto divné. Mám za to, že by se mělo ze strany České pošty jednat o standardní službu, za kterou si vlastně při podání doporučené zásilky připlácím.


Požadované řešení

Zjištění chyby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 11:05, před 3 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.