Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78998Ridic odjel ze zastávky o 2 minuty dřív než je uvedeno v jizdním řádu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2024, před 3 měsíci

Robin Kopecky

Znění stížnosti

Dobrý den,

řidič autobusu č. 50 (2670, 50014, #1075) odjel ze zastávky Čtvrtě dne 24.10.2024 o 2 minuty dříve v čase 16:03. Čas odjezdu v jízdním řádu je 16:05.

Prosím o apel na řidiče, aby nevyjížděl ze zastávek před časem odjezdu.

Děkuji.

S pozdravem
Robin Kopecký


Požadované řešení

Apel na řidiče, aby nevyjížděl ze zastávek před časem odjezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 09:12, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:26, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.