Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:82
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78998Ridic odjel ze zastávky o 2 minuty dřív než je uvedeno v jizdním řádu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2024, před 6 měsíci

Robin Kopecky

Znění stížnosti

Dobrý den,

řidič autobusu č. 50 (2670, 50014, #1075) odjel ze zastávky Čtvrtě dne 24.10.2024 o 2 minuty dříve v čase 16:03. Čas odjezdu v jízdním řádu je 16:05.

Prosím o apel na řidiče, aby nevyjížděl ze zastávek před časem odjezdu.

Děkuji.

S pozdravem
Robin Kopecký


Požadované řešení

Apel na řidiče, aby nevyjížděl ze zastávek před časem odjezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 09:12, před 6 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:26, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 10:25, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.