Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79002Autobus mi odjel 5 minut předem než měl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2024, před 5 měsíci

Edita Stavařová

Znění stížnosti

Skoro každé ráno se potýkám s tím, že mi autobus přijede dřív a hned za pár sekund odjede minimálně o 5 minut dřív. Autobus mi jede 6:39 a 5:54 a pokaždé se tam musím dostavit minimálně 10-15 minut předem aby mi neujel, protože když bych tam šla cca na čas ujel by mi. Už se mi v tomto případě stalo několikrát, že mi ujel.


Požadované řešení

Chtělo by to aby jezdili na čas pochopím, když budou mít občas zpoždění ale někteří lidé vůbec nemusí vědět, že odjíždí dřív.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 09:17, před 4 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.

Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:26, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 10:26, před 28 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.