Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Skoro každé ráno se potýkám s tím, že mi autobus přijede dřív a hned za pár sekund odjede minimálně o 5 minut dřív. Autobus mi jede 6:39 a 5:54 a pokaždé se tam musím dostavit minimálně 10-15 minut předem aby mi neujel, protože když bych tam šla cca na čas ujel by mi. Už se mi v tomto případě stalo několikrát, že mi ujel.
Chtělo by to aby jezdili na čas pochopím, když budou mít občas zpoždění ale někteří lidé vůbec nemusí vědět, že odjíždí dřív.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.