Společnost


BENU Česká republika a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79003Odmítnutí vydání čaje Půlmoran 2 ks 200 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2024, před 4 měsíci

Květoslava Svobodová

Znění stížnosti

Včera 24 října 2024 my vaše pracovnice na volném prodeji v lékárně Brno-Řečkovice ulice Medlánecká odmítla vydat dva 2 čaje, na které jsem musela čekat s lístečkem číslo 60. Lísteček jsem omylem nechala v jiné kabelce. V lékárně nebyl vůbec nikdo. Arogantní povýšené chování mladé pracovnice ve volném prodeji mně po 5 onkologických velmi zklamalo. Prý mi příště nic hledat nebude. Během půl minuty držela 2 čaje v ruce. Mám u vás v lékárně registraci a MUDr farmacie mi vždy ochotně vše vyhledají napomohou a poradí , i když je v lékárně fronta lidí. Obcházím lékárnu na Vránově, nyní zajdu raději do volného prodeje tam. Omluvila jsem se.

Mgr. Svobodová Květoslava,
***

PS: Prosím, sdělte mi jak byla tato
stížnost řešena.


Požadované řešení

Prosím sdělte mi řešení nebo nápravu na email ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 12:10, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:33, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 10:55, před 14 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.