Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Včera 24 října 2024 my vaše pracovnice na volném prodeji v lékárně Brno-Řečkovice ulice Medlánecká odmítla vydat dva 2 čaje, na které jsem musela čekat s lístečkem číslo 60. Lísteček jsem omylem nechala v jiné kabelce. V lékárně nebyl vůbec nikdo. Arogantní povýšené chování mladé pracovnice ve volném prodeji mně po 5 onkologických velmi zklamalo. Prý mi příště nic hledat nebude. Během půl minuty držela 2 čaje v ruce. Mám u vás v lékárně registraci a MUDr farmacie mi vždy ochotně vše vyhledají napomohou a poradí , i když je v lékárně fronta lidí. Obcházím lékárnu na Vránově, nyní zajdu raději do volného prodeje tam. Omluvila jsem se.
Mgr. Svobodová Květoslava,
***
PS: Prosím, sdělte mi jak byla tato
stížnost řešena.
Prosím sdělte mi řešení nebo nápravu na email ***
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.