Společnost


BENU Česká republika a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79003Odmítnutí vydání čaje Půlmoran 2 ks 200 Kč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2024, před 3 měsíci

Květoslava Svobodová

Znění stížnosti

Včera 24 října 2024 my vaše pracovnice na volném prodeji v lékárně Brno-Řečkovice ulice Medlánecká odmítla vydat dva 2 čaje, na které jsem musela čekat s lístečkem číslo 60. Lísteček jsem omylem nechala v jiné kabelce. V lékárně nebyl vůbec nikdo. Arogantní povýšené chování mladé pracovnice ve volném prodeji mně po 5 onkologických velmi zklamalo. Prý mi příště nic hledat nebude. Během půl minuty držela 2 čaje v ruce. Mám u vás v lékárně registraci a MUDr farmacie mi vždy ochotně vše vyhledají napomohou a poradí , i když je v lékárně fronta lidí. Obcházím lékárnu na Vránově, nyní zajdu raději do volného prodeje tam. Omluvila jsem se.

Mgr. Svobodová Květoslava,
***

PS: Prosím, sdělte mi jak byla tato
stížnost řešena.


Požadované řešení

Prosím sdělte mi řešení nebo nápravu na email ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 12:10, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:33, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.