Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7901Neoprávnené vymáhanie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2015, před 9 lety

Renáta Tomašovičová

Znění stížnosti

Objednala som si po telefonickom rozhovore skúšobný balíček(nohavičky,ponožky),ktorý som zaplatila,keď mi prišiel.Keďže som sa nemohla dovolať,lebo číslo, ktoré je uvedené(02)20812590 je číslom banky v Bratislave.Hneď obratom som poslala doporučený list-písomná žiadosť o vypovedanie zmluvy zo slovami,,nie ďakujem"podľa obchodných a reklamačných podmienok.Podané 01.07.2015,prevzatá výpovedná zmluva bola 03.07.2015.A aj tak mi spoločnosť zaslala koncom augusta balíček,ktorý som neprevzala na pošte zo slovami:,,Odmietam prevziať" z dátumom a podpisom.A napriek tomu mi prišla 28.09.2015 upomienka z dlžnou čiastkou i poplatkom za omeškanie.Za čo???Tovar som neprijala,podmienky na vypoveď zo zmluvy som učinila.Prečo ešte táto spoločnosť ma otravuje a ide niečo vymáhať.Spločnosť Westerfield Int.AG žiadam aj týmto,aby na zak.číslo 84382 nič neposielali.


Produkt

Ruby Médium č.faktury4403366,StepByStep socks regular č. fakrúry4404950


Požadované řešení

Spločnosť Westerfield Int.AG sťiahne upomienku a bude akceptovať moje vypovedanie zmluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 09:12, před 9 lety

Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.

Z nabídky po telefonu se stává závazná objednávka, která zpravidla spočívá v tom, že po první zásilce se zbožím chodí na uvedenou adresu spotřebitelem další, opakované zásilky se zbožím. Zdarma bývá jen první zásilka, za následné zásilky už společnost požaduje platbu. Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Skutečnost, že půjde o pravidelné dodávky zboží, nebývá během uskutečněného hovoru zmíněna. Není-li však předem dohodnuto, že se jedná o stálý odběr za sjednanou cenu, nevzniká žádná kupní smlouva na dobu neurčitou, byť je to zakotveno v obchodních podmínkách společnosti.

Dojitím odstoupení od smlouvy podnikateli, se smlouva uzavřená po telefonu od počátku ruší. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné. Společnost je vhodné na danou skutečnost upozornit, ať už písemně či telefonicky.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 18:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.