Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#79014Nedodané Vyučování

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2024, před 3 měsíci

Jindřich Hradecký

Znění stížnosti

Společnost Vodafone mi nedodala Vyúčtování služeb. K tomu došlo v době, kdy moje číslo přecházelo k jinému poskytovateli služeb, a zároveň Vodafone znepřístupnil samoobsluhu všem, kdo neměli aktivní dvoufázové ověření pro přihlášení. Napsal jsem Vodafone žádost o dodání Vyúčtování , ale vše marné. Místo Vyučování začaly chodit sms upomínky, a faktury na poplatky za upomínky.


Produkt

Paušál za číslo


Požadované řešení

Dodání Vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 14:06, před 3 měsíci

Dle ustanovení § 64 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen ve formě podle odstavce 5 poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatele, vyúčtování ceny za poskytnuté služby.

Pokud nebylo vyúčtování dodáno, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je podnikatel povinen vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Domníváme se, že pokud spotřebiteli nepřišla faktura s částkou, kterou by měl společnosti zaplatit, neměl by mu být účtován poplatek za upomínku o nezaplacení faktury.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2024 14:50, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Hradecký, ráda bych Vás ujistila o tom, že Vyúčtování máte k dispozici v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete pro kontrolu financí přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení služeb. Podrobné informace naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/posledni-vyuctovani-po-zruseniprenosu-cisla/. Informace k přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřením pro přístup do samoobsluhy Můj Vodafone naleznete na této stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/. Současně informuji, že z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Rádi Vaše Vyúčtování zkontrolujeme. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2024 12:18, před 2 měsíci


Jindřich Hradecký

Především si dovoluji poděkovat dTestu za vyčerpávající komentář k danému případu, a za projekt “Vaše stížnosti”, který má nezanedbatelný význam pro zákazníky, kteří jsou při řešení jejich problémů vůči poskytovatelům služeb, například vůči společnosti Vodafone, ve výrazně slabší pozici, když čelí automatizovaným postupům, které z větší míry nereflektují individuálnost každého jednoho případu.

K vyjádření společnosti Vodafone bych pouze připomenul, že se ukázala být snaha o komunikaci poněkud marná, a dopis který jsem ve věci tohoto případu odeslal na adresu společnosti Vodafone, zůstal ode dne 1.11. uložený a nevyzvednutý na poště.

Nicméně

Dnes dopoledne se mnou hovořila paní z právního oddělení společnosti Vodafone, které jsem podrobně vysvětlil problém a jeho příčinu. Bylo mi přislíbeno, že se budou její kolegové věcí zabývat, a že budeme v kontaktu.

Prozatím však nevidím důvod k uzavření této stížnosti, když věc zatím není společností Vodafone vyřízená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2024 11:39, před 2 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.

Protože společnost uvádí, že spotřebitel má předmětné vyúčtování k dispozici, přeřazujeme stížnost zpět na něj, aby mohl tuto informaci potvrdit. Protože se tato stížnost týká nedodání vyúčtování, byla by následně tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2024 12:18, před 2 měsíci


Jindřich Hradecký

Jak jsem již uvedl, samoobsluhu společnost Vodafone znepřístupnila každému, kdo neměl aktivní dvoufázové ověření. Tedy znepřístupnila ji také mě.

Vyúčtování mi posílala společnost Vodafone do e-mailu.

Skutečnost, že společnost Vodafone znepřístupnila samoobsluhu, byla důvodem převedení čísla k jinému poskytovateli.

Jsem toho názoru, že společnost Vodafone nemůže podmiňovat dodání vyúčtování tím, že si budu muset provést registraci, kterou nemíním zavádět.

Společnost Vodafone byla mnou informována o tom, že si nepřeji, aby uchovávala a zpracovávala moje osobní údaje ( nad rámec zákonných povinností ), a zároveň jsem sdělil společnosti, na jakou adresu má směřovat korespondenci.

Dodání vyúčtování společnosti Vodafone nic nebrání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 15:15, před 2 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za upřesnění.

Jak uvádí spotřebitel, vyúčtování nemůže být podmíněno registrací - spotřebiteli musí být vyúčtování poskytnuto vždy.

Protože společnost se ke stížnosti s nejvyšší pravděpodobností již vyjadřovat nebude (jak výše uvádí, z důvodu ochrany osobních údajů), ponecháváme stížnost i nadále přeřazenou na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji. Jak uvádíme v původním vyjádření, může se spotřebitel v případě nesouhlasu s jednáním společnosti obrátit na ČTÚ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.11.2024 17:46, před měsícem


Jindřich Hradecký

Poskytovateli služeb byla doručena v průběhu doby reklamace nedodání vyúčtování. Lhůta pro vyřízení reklamace běží, poskytovatel však vymáhá údajný dluh z nedodaného vyúčtování, a k tomu řetězí další poplatky za takzvané vymáhací činnosti. Vyjádření poskytovatele k této mojí stížnosti pak zcela otevřeně ukazuje, jakým způsobem přistupuje ke svým povinnostem, a jakým způsobem ve skutečnosti přistupuje k zákazníkům, kteří se poukoušejí komunikovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2024 14:06, před měsícem

Dobrý den, pane Hradecký, mrzí mě případné potíže. Ale jak jsem uvedla v předchozím vyjádření, z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Rádi Vaše Vyúčtování zkontrolujeme. Děkuji za pochopení. Pokud jste reklamaci podal, ujišťuji Vás, že na písemně podanou reklamaci odpovídáme nejpozději ve lhůtě, tj. do 1 měsíce od jejího doručení na naši společnost. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2024 17:47, před měsícem


Jindřich Hradecký

Poskytovatel mi poslal v mezidobí dva dopisy, ve kterých se vyjádřil poněkud dezorientovaným způsobem k různým mým stížnostem.

Především se omezil na to, že žádnou z mnou podaných reklamací neoznačil ani za oprávněnou, ani za neoprávněnou.

K nedodanému Vyúčtování pak uvedl poskytovatel pouze datum a čas kdy ho prý odeslal mě na e-mail.

Zároveň se zacyklil poskytovatel na tom, že pokud jsem chtěl dostávat vyúčtování poštou, tak taková služba je prý za 49 Kč, a jinak je Vyúčtování k mání v samoobsluze. Ovšem téma samoobsluhy již bylo vyčerpáno.

V průběhu doby se opakují telefonáty inkasní společnosti, a poskytovatel opět zmiňuje hrozbu exekuce.

Ve věci nedodaného vyúčtování se tak “potkám” s poskytovatelem u ČTÚ, stejně jako v jiném případě, ve kterém mi naúčtoval paušál za období, ve kterém moje číslo nebylo v jeho síti, a poskytovatel nejenom že reklamaci faktury nevyřídil, ale ani mi nevrátil přeplatek, který mi z daného Vyúčtování vznikl, když jsem ho uhradil, abych ho mohl reklamovat.

Obávám se, že se řešení této stížnosti přenese do dalšího roku, a tak doufám, že v případě stížností, týkajících se poskytovatele, nebude platit pořekadlo “jak na Nový rok, tak po celý rok “.

Závěrem si dovoluji poděkovat upřímně projektu Vaše stížnosti za přínosnou činnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 13:55, před měsícem

Dobrý den, pane Hradecký, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Vaši informaci o postoupení stížnosti bereme na vědomí. K dané záležitosti se již zde nebudeme vyjadřovat.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2024 11:25, před 17 dny


Jindřich Hradecký

Poskytovatel mi zaslal dopis, ze kterého jsem pochopil, že nedodané vyúčtování považuje za neuhrazené, v důsledku toho mi účtuje poplatky za odeslané upomínky, a zároveň mi vystavuje faktury, ve kterých mi předkládá k úhradě takzvané nedoplatky z předchozích zúčtovacích období, kdy takto fakturované nedoplatky představují ( z pohledu poskytovatele ) nový dluh. Poskytovatel vymáhá takto vytvořené dluhy prostřednictvím inkasní společnosti, která vystupuje v dané věci jako takzvaný zpracovatel mých osobních údajů, kdy poskytovatel poskytl inkasní společnosti také údaje o mojí e-mailové adrese a telefonním čísle. Inkasní společnost i poskytovatel nevyhověli mému písemnému požadavku na výmaz mých údajů v podobě e-mailu a telefonního čísla. Proto jsem se obrátil na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tento úřad ale nijak nezakročil, a mám pocit, že se mu do řešení mého podání “nechce”. Ve věci probíhá řízení u Českého telekomunikačního úřadu, který se doposud omezil pouze na vyžádání informací z mojí strany, kdy ale většinu informací už k dispozici má. Inkasní společnost mezi tím zintenzivnila obtěžování. Poskytovatel se začal prezentovat jako velká obchodní společnost, která má nastavené mechanismy kontroly a pravidla pro kontakt se zákazníky, podle kterých je vyloučeno, aby došlo, například k neoprávněnému vymáhání vyúčtování, které nebylo dodané. Inkasní společnost se omezila na stanovisko, že mám zaplatit, a že je pouze na rozhodnutí poskytovatele, zda se obrátí při vymáhání pohledávky na úřad. Inkasní společnost ani nevěděla, že jsem se v dané věci sám obrátil na úřad. To mnohé napovídá. Pokračuji, nevzdávám se, a uvidíme, jak to dopadne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2025 13:10, před 14 dny

Dobrý den, pane Hradecký, jak jsme již uvedli kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Vzhledem k tomu se tak již nadále k této záležitosti na této platformě nebudeme vyjadřovat. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2025 10:58, před 14 dny


Jindřich Hradecký

Nesdílím názor společnosti Vodafone o tom, že nemůže řešit mojí stížnost zde uveřejněnou, a ještě k tomu s odkazem na ochranu osobních údajů. Potřebné informace k stížnosti společnost Vodafone má. Ale přesto jsem dnes doručil společnosti Vodafone souhlas s tím, aby se vyjádřila k celé záležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.