Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Ze sítě Vodafone jsem převedl telefonní číslo k jinému poskytovateli služeb. Číslo bylo v síti jiného poskytovatele od 15.08.. Vodafone mi přesto fakturoval paušál za období od 10.08. do 09.09.. Vodafone nelze ve věci kontaktovat, respektive vyřešit s ním danou záležitost, protože už nejsem zákazníkem této společnosti. Na zaslané zprávy Vodafone nereaguje. Nezbylo mi, než poslat reklamaci. Postup Vodafone je úplně mimo. Pokud něco potřebuje Vodafone, tak lze po telefonu vyřídit cokoliv. Když je to naopak, tak smůla.
Paušál k číslu
Vyřešení věci k mojí spokojenosti a zdržení se fakturování služeb, které nejsou poskytované.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Hradecký, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Rádi Vaše Vyúčtování zkontrolujeme. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Především si dovoluji poděkovat dTestu za vyčerpávající komentář k danému případu, a za projekt “Vaše stížnosti”, který má nezanedbatelný význam pro zákazníky, kteří jsou při řešení jejich problémů vůči poskytovatelům služeb, například vůči společnosti Vodafone, ve výrazně slabší pozici, když čelí automatizovaným postupům, které z větší míry nereflektují individuálnost každého jednoho případu.
K vyjádření společnosti Vodafone bych pouze připomenul, že se ukázala být snaha o komunikaci poněkud marná, a dopisy, které jsem ve věci tohoto případu odeslal na adresu společnosti Vodafone a na adresu sídla inkasní společnosti, zůstaly ode dne 1.11. uložené a nevyzvednuté na poště. U dopisů pro společnost Vodafone se zobrazuje informace o tom, že má adresát sjednanou výhradu odnášky.
Nicméně
Dnes dopoledne se mnou hovořila paní z právního oddělení společnosti Vodafone, které jsem podrobně vysvětlil problém a jeho příčinu. Bylo mi přislíbeno, že se budou její kolegové věcí zabývat, a že budeme v kontaktu.
Prozatím však nevidím důvod k uzavření této stížnosti, když věc zatím není společností Vodafone vyřízená.
Dobrý den, pane Hradecký, je mi líto, ale jak jsem uvedla v předchozím vyjádření, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Rádi Vaše Vyúčtování zkontrolujeme. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Společnosti Vodafone jsem kontaktoval písemně, leč nebylo to nic platné. Aktuálně běží lhůta pro vyřízení reklamace. Společnost Vodafone se omezila na jakési sdělení, že pokud jsem měl zájem o tištěné vyúčtování, tak to je prý za cenu 49 Kč, a jinak mám vyúčtování v samoobsluze. Nejsem si jistý, zda se jedná ze strany Vodafone o provokaci. Napadá mě otázka, jestli Vodafone náhodou nevyvíjí ve vztahu k mnou řešeným stížnostem nezákonnou činnost v takové míře, že to závažným způsobem narušuje veřejný pořádek.
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby nás po vyřízení reklamace mohl informovat o vývoji stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Poskytovatel mi zaslal dopis, ze kterého jsem pochopil, že nedodané vyúčtování považuje za neuhrazené, v důsledku toho mi účtuje poplatky za odeslané upomínky, a zároveň mi vystavuje faktury, ve kterých mi předkládá k úhradě takzvané nedoplatky z předchozích zúčtovacích období, kdy takto fakturované nedoplatky představují ( z pohledu poskytovatele ) nový dluh. Poskytovatel vymáhá takto vytvořené dluhy prostřednictvím inkasní společnosti, která vystupuje v dané věci jako takzvaný zpracovatel mých osobních údajů, kdy poskytovatel poskytl inkasní společnosti také údaje o mojí e-mailové adrese a telefonním čísle. Inkasní společnost i poskytovatel nevyhověli mému písemnému požadavku na výmaz mých údajů v podobě e-mailu a telefonního čísla. Proto jsem se obrátil na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tento úřad ale nijak nezakročil, a mám pocit, že se mu do řešení mého podání “nechce”. Ve věci probíhá řízení u Českého telekomunikačního úřadu, který se doposud omezil pouze na vyžádání informací z mojí strany, kdy ale většinu informací už k dispozici má. Inkasní společnost mezi tím zintenzivnila obtěžování. Poskytovatel se začal prezentovat jako velká obchodní společnost, která má nastavené mechanismy kontroly a pravidla pro kontakt se zákazníky, podle kterých je vyloučeno, aby došlo, například k neoprávněnému vymáhání vyúčtování, které nebylo dodané. Inkasní společnost se omezila na stanovisko, že mám zaplatit, a že je pouze na rozhodnutí poskytovatele, zda se obrátí při vymáhání pohledávky na úřad. Inkasní společnost ani nevěděla, že jsem se v dané věci sám obrátil na úřad. To mnohé napovídá. Pokračuji, nevzdávám se, a uvidíme, jak to dopadne.
Dobrý den, pane Hradecký, jak jsme již uvedli kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Vzhledem k tomu se tak již nadále k této záležitosti na této platformě nebudeme vyjadřovat. I v komunikaci níže jsme Vám však uvedli návody na přihlášení do samoobsluhy. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky