Společnost


eYello CZ, k.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#79020Přesto že jsem poslal dvě výpovědi po dvouletém trvání smlouvy na dodávku plynu, nebylo mi potvrzemo ukončení smlouvy..y

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2024, před 3 měsíci

Bohumil Staněk

Znění stížnosti

Dne 3.9.2024 + 10.10.2024 Jsem poslal doporučeně písemné výpovědi, po dvouletém odběru zemního plynu, že končím spolupráci a odstupuji od smlouvy, která skončila dne 25.10.2024 mi uvedená společnost neposlala doklad o ukončení spolupráce - tímto jednáním mi znemožňuje přechod k jinému dodavateli ! Je mi 78 let a nikdy v životě jsem se zatím s takovímto jednáním nesetkal !


Požadované řešení

Zaslat doklad o ukončení již neexistující smlouvě na plyn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 15:45, před 2 měsíci

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno konečné vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.).

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 19:31, před měsícem

Spotřebitel nás informoval, že mu bylo společností zasláno potvrzení o ukončení smlouvy ke 30.11.2024. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.