Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
již po několikáté nesedí ceny zboží co máte na etiketě u výrobku a na pokladně je markována jiná cena, pokladní jsou nepříjemné, neochotné cokoliv řešit.
Dnes jsem měla v aplikaci kupon na slevu 200,- na celý nákup a další kuponky. Všechny v pořádku odečteny, ale kupon na 200,- ne. Pokladní neví co stim, volá na informace a tam se dozví v neděli ráno, ze kupony nefunguji od pátku. O tom nikde žádné informace a jiné kupony fungují a tento ne.
Pokladní to ukončila tim, ze si mam zavolat na infolinku firmy. Řešit to tam, kde těch 200,- pošlou na můj účet.
Infolinka o víkendu nemá provozní dobu. Celou stížnost podávám na ČOI.
Prodejna Olomouc, Hněvotínská. ( 27.10.2024 )
Martina Zobačová, Olomouc
Neklamavé reklamy, ceny. Zaškolit pokladní at alespoň něco vi.
|
Tweet |
Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (např. i v aplikaci), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ke slevovým kuponům:
Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky pro nárok na uplatnění kuponu (např. mít kupon v aplikaci aktivní apod.), je společnost povinna mu zboží prodat za cenu v kuponu uvedenou. V opačném případě může kupující účtenku reklamovat.
Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost nic řešit nechce.