Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#79024Nepříjemná pokladní, klamavé ceny zboží, neochota řešit problém s kupony

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2024, před měsícem

Martina Zobačová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po několikáté nesedí ceny zboží co máte na etiketě u výrobku a na pokladně je markována jiná cena, pokladní jsou nepříjemné, neochotné cokoliv řešit.
Dnes jsem měla v aplikaci kupon na slevu 200,- na celý nákup a další kuponky. Všechny v pořádku odečteny, ale kupon na 200,- ne. Pokladní neví co stim, volá na informace a tam se dozví v neděli ráno, ze kupony nefunguji od pátku. O tom nikde žádné informace a jiné kupony fungují a tento ne.
Pokladní to ukončila tim, ze si mam zavolat na infolinku firmy. Řešit to tam, kde těch 200,- pošlou na můj účet.
Infolinka o víkendu nemá provozní dobu. Celou stížnost podávám na ČOI.
Prodejna Olomouc, Hněvotínská. ( 27.10.2024 )
Martina Zobačová, Olomouc


Požadované řešení

Neklamavé reklamy, ceny. Zaškolit pokladní at alespoň něco vi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 09:46, před měsícem

Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (např. i v aplikaci), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Ke slevovým kuponům:
Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky pro nárok na uplatnění kuponu (např. mít kupon v aplikaci aktivní apod.), je společnost povinna mu zboží prodat za cenu v kuponu uvedenou. V opačném případě může kupující účtenku reklamovat.

Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2024 13:33, před měsícem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 11:21, před 20 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2024 12:19, před 20 dny


Martina Zobačová

Hodnocení:

Komentář: Společnost nic řešit nechce.