Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes jsem v Přerově koupila celozrnnou mouku a po rozbalení jsem zjistila že je plná brouků, tipuji potemník nebo pilous, ale nezkoumala jsem blíže. Už se mi to u vás stalo podruhé, naposledy to byla polohruba mouka vaší značky, teď tahle celozrnna ale jiná značka.
Mouka psenicna celozrnna, mlýn Pohronsky Ruskov
Laskavě si deratizujte sklad ať se to nerozšíří i na ostatní zboží a proverte dodavatele. Kompenzaci v podobě drobné slevy bych uvítala, ale netrvám na tom. Děkuji a přeji hezký den. Sklenářová
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republik
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.