Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den každý měsíc v Benu lékárně v Tescu v Litvínově platím Karrou Benefity... už několikrát se mi stalo že paní prodavačka rovnou řekla že to neumí nebo že tam s touhle kartou chodit už vůbec nemám... I pres veškerou mou trpělivost počkat cca půl hodiny než se paní prodavačka přes telefon či přes kolegyně se s tím nějak poperou tak při odchodu nemistne poznámky že tohle dělat nebudou... kartu Benefity mam jako firemní bonus a tohle zacházení je nepřípustné...
Platba Benefity
Prosím o okamžité proškolení všech prodavaček v Tescu Litvinov
Zbytečně dochází ke konfliktům
|
Tweet |
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
K neumožnění platby poukázkami:
Pokud společnost uvádí, že je zaplacení nákupu danou poukázkou či kartou možné, měla by být platba uvedeným způsobem umožněna. Jestliže tomu tak není, je možné vzniklou situaci reklamovat přímo u daného podnikatele, přitom je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka). Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.