Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7903Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2015, před 9 lety

Hana Kolofíková

Znění stížnosti

Dne 17.5.2015jsem si objednala u společnosti Capasset Capital s.r.o. Bauerova 491010 603 00 Brno (kontaktní adresa Přízova 1, Brno) zboží - bezdrátový zametač sweeper v počtu dvou kusů. Po obdržení zboží dne 24.5.2015 jsem zjistila, že toto zboží nesplnilo mé očekávání a dne 28.5.2015 jsem toto zboží vrátila. I když v obchodních podmínkách mají uvedeno,že mi po vrácení zboží budou do měsíce vráceny peníze zpět na účet, do dnešního dne se tak nestalo. Firma změnila obchodní jméno na Jetsile Capitals s.r.o, Botanická 606/24, 602 00 Brno (kontaktní adresa je identická Přízova 1, Brno).Když jsem firmu upozornila na nesrovnalosti, slíbili, že dají vše dopořádku. Při dalším upozornění chtěli číslo podacího lístku, poslala jsem kopii podacího lístku z České pošty. Opět se nic nedělo. Při opětovném upozornění mi napsali, že chtěli číslo podacího lístku, nechápala jsem, že jim nestačí kopie originálního lístku, kde mají jasně uvedeno číslo podaní na České poště. V tomto jednání jsem již viděla účelové chování. Ale opět jsem jim vyhověla a vypsala číslo podacího lístku zároveň s upozorněním, že se obrátím na správní orgány a upozorním na jejich podvodné jednání. Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Vzhledem k recenzím na internetu na tuto firmu (spoustě zákazníků nebylo vůbec dodáno zboží pokud zaplatili předem převodem z účtu) si myslím, že taková firma nemá na českém trhu co dělat.


Produkt

bezdrátový zametač sweeper - rozbalení zboží mě kvalita provedení mě odradila od používání tohoto výrobkuoto výrobku


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz na můj účet, který jsem firmě opakovaně zaslala. Zároveň doporučuji řádnou kontrolu České obchodní inspekce v této firmě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 08:54, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 18:39, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.