Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Horší než česká pošta. Několik (12!)zásilek s doručením na adresu doručili do z boxu, přestože na adrese byl stále přítomen příjemce. Ve 2 případech jste nedali nijak vědět že je zásilka v z boxu! (tím nedoručena). Ve 2 případech nešlo otevřít box přestože zámek cvakal. Nelze se dovolat živému operátorovi, robot nerozumí problému. Nemožnost reklamace (bez aplikace).
Zásilky s doručením na adresu
Doručit všechny zásilky na uvedenou adresu příjemce, uhrazení hodnoty nedoručených zásilek, uhrazení 14 cest k Z boxu (každá 4 km).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Milane, mrzí nás, pokud máte z poslední doby se Zásilkovnou takovéto zkušenosti. Pakliže bylo objednáno doručení na adresu, mělo by k přesměrování dojít jen v případě, že se kurýrovi nepodařilo s příjemcem telefonicky spojit a zásilku mu na jeho adrese doručit. Pokud byl u zásilky uveden správný e-mail a telefonní číslo příjemce, měla by mu zpráva o doručení do Z-BOXu dorazit automaticky. Co se týče zákaznické linky, kolegové jsou dostupní na čísle +420 216 216 516 každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou, v tomto rozmezí je možné se s nimi spojit. Reklamaci můžete rozhodně podat i bez aplikace, stačí vyplnit formulář na našem webu (https://www.zasilkovna.cz/reklamace) a kolegové se o vše postarají. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.