Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Chci podat stiznost na ridice linky 461 z Nového Boru do Ceske Kamenice v Case cca 18 :40 Který nechal deti na zastavce Lidicka v Kamenickém Šenově.Autobus mel 13 minut zpoždění coz se da pochopit. Ale nechat stat lidi na zastávce i když je vidim a pak se tomu smat s pani se kterou celou dobu vykecaval je uz docela vrchol. Dalsi spojeni jede az 20:22. Autobusak by se mel nad sebou zamyslet a jestli dela práci pro srandu z lidi tak by ji delat nemel.
To nechám na vas.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.