Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79046Stížnost na neochotu a laxnost při žádosti o výměnu pokoje delegátky K.J., příšerné ubytování ve sklepě v suterénu v Jardins ďAjuda na Madeiře ve Funchalu, Velký okruh Madeirou od 23.8. do 31.8.2024, číslo sml.:***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2024, před 3 měsíci

Andrea Očenášková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Je to smutné, že si musím stěžovat a požadovat finanční kompenzaci dle Frankfurtské tabulky slev po Vaší CK po mé absolvované dovolené na Madeiře, kdy jsem si dovolenou objednala, uzavřela smlouvu č.*** už na začátku roku 2024 ( 4.únor 2024). Cestuji s Vaší CK Čedok již několik let a nejen s Vaší CK, s důvěrou jsem se tedy obrátila na pana R.K. na pobočce CK Ostrava Avion, Rudná 3114/114, 700 30.

Mimo jiné jsem člověk, který cestuje každý rok minimálně 2x až 3x do roka od roku 1989 co se otevřely hranice po pádu železné opony k moři do zahraničí.

A za celý svůj život jsem se nesetkala s tak příšerným, doslova odporným ubytováním a selháním delegátky Vaší společnosti.
Ale hlavně mě šokovala neochota delegátky můj problém řešit, bylo to jen o slibování ze strany Vaší delegátky ode dne příletu na hotel. Letadlo přiletělo na místo určení s 2h zpožděním, hned co jsme dostaly pokoj jsem telefonovala Vaší delegádce v pozdních večerních hodinách a požadovala výměnu pokoje. Slíbila mi výměru ráno, že v noci nebude nic řešit, že prý to nejde. V sobotu ráno mě opět nebylo vyhověno s výměnou pokoje a byla mi podána informace, že tedy, 23.8. v den příletu a 24.8. v sobotu mě pokoj nemůže být vyměněný, ale už v pondělí 26.8.2024 to půjde. Každý den jsme se ji s mojí spolubydlící paní K. připomínaly o výměnu pokoje, každý den a na každém výletě... V pondělí dne 26.8.2024 mě slečna J. na výletě slíbila, že ano, že odpoledne po absolvování výletu by nám měly vyjít na recepci vstříc a pokoj nám vyměnit. Osobně jsem i já sama mimo urgence u delegátky slečny J. chodila ne recepci a urgovala výměnu dokoje s depresivním výhledem do betonu, kdy ubytování bylo pod úrovní přízemí ve sklepení s odporným výhledem do špinavé betonové zdi. Recepce se vymlouvala na plnou obsazenost hotelu, ale při kapacitě pokojů (277 pokojů v hotelu) ve 4* hotelu, který úrovní ubytování odpovídal sotva dvoum hvězdičkám ( dost mám co srovnávat, poněvaďž jsem hodně zcestovalá) jsem přesvědčena, že mi na recepci neříkaly recepční pravdu, neboť francouzi, portugalci aj. dostávali pokoje v patře zcela bežně, a to pořád při velké fluktuaci hostů hotelu.

Podstatné rovněž je, že vždy ve všech CK dávám požadavek ubytování v patře ne v přízemí, před odletem na dovolenou jsem ještě pro jistotu do Vaší CK volala na tel.č. 296184910 ( určitě monitorované hovory evidujete), a připomínala jsem se, že jsem četla ty hrozné recenze na Vašich webových stránkách, ať mi dají ubytování v patře, že do sklepa nechceme.

Čili si opravdu začínám myslet, že jste mě takto mizerně asi ubytovali schválně, protože já jsem Vaši CK opakovaně před odletem telefonicky a i na pobočce žádala o slušné ubytování v patře.

Tímto si tedy podávám stížnost na Vaši delegátku slečnu K.J., která mě velmi zklamala svým neprofesionálním chováním a neschopností vyřešit moje opakované urgence a požadavky, problém s pokojem (možná je to i tím, že je na Madeiře letos poprvé jako zástupkyně Vaší CK). Její laxnost, neprofesionalita a neochota řešit můj problém, kdy jsem byla ubytována se svojí spolubydlící v suterénu na pokoji č.165 v hotelu Jardins dAjuda na Madeiře, kde jsme s mojí letitou kamarádkou hleděly do špinavého betonu, kde to byl výhled do plísní, s pavučinami v žlabu betonu, také zasmradlý beton, politý špinavou tekutinou, přesně takto odporný byl můj výhled z pokoje, kdy já jsem alergik a asthmatik. To je zcela vážně více než politování hodné.

Takovým to ubytováním mi Vaše CK akorát zkazila dovolenou, a to jsem nekupovala LM, ale byla jsem mezi prvními kdo si tento poznávací zájezd zakoupil a ne za malé peníze. Opakovaně jsem urgovala výměnu, nikdo mě nevyhověl, bylo mi jen neustále neco slibováno, prostě všechno ze strany Vaší CK špatně. Každá jiná CK promtně řeší výměnu pokoje, Vaše CK selhala. Ale především každá CK si chce zachovat dobré jméno, spokojené klienty, aby se k Vám s radostí vraceli a dávali dobrá doporučení, po letošmím roce se mnou opravdu již nepočítejte a ani s pozitivním hodnocením či reklamou z mé strany.

Na základě "Frankfurtské tabulky slev" bych ráda uvedla další závady, které toto žalostné ubytování obsahovalo:

- Hluk během dne, zvýšená prašnost, hned vedle v budově (nalepené budově na našem hotelu) v hotelu vrtali dělníci zbíječkami a vrtačkami, že se nedalo ani ležet v klidu u bazénu,

- nefunkčnost vybavení, sprcha, armatura byla rozbitá, hadice u sprchy byla prasklá voda stříkala na všechny světové strany jen z míst kde mělá téct voda šla jen slabě, čurkem,

- zápach, plíšně, špína, pavučiny, hlína v lodžii s výhledem do betonové zdi

- vybavení pokoje, nedostatek nábytku, měly jsme v dvoulůžkovém pokoji pro dvě osoby jen jednu židli,

- poškození, rez, plíseň v koupelně na stropě a to i na stínítkách malých lampiček u lůžka, stínítka lampiček byly flekaté, rezavé,

- vybavení pokoje, bez balkónu, výhled z francouzského okna v suterénu ve sklepě do betonové zdi se nedá požadovat ani za balkón či lodžii.

Tímto požaduji finanční odškodnění za odporné ubytování a trauma způsobené tak příšerným ubytováním, a neschopnost delegátky nám pomoci tento problém řešit.

S pozdravem

Andrea Očenášková

mobil: ***


Produkt

Odbavení - rezervace č.: ***, sml. od CK Čedok, kterou reklamuji.


Požadované řešení

Dobrý den, určitě požadoju finanční kompenzaci. Děkuji a jsem s pozdravem Očenášková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2024 11:10, před 3 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu, jak spotřebitel učinil. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Dle ustanovení § 2538 odst. 1 občanského zákoníku platí, že vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne pořadatel bez dodatečných nákladů pro zákazníka vhodné náhradní řešení, pokud možno stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednána ve smlouvě, aby zájezd mohl pokračovat.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev, jak spotřebitel zmiňuje (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 12:42, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.