Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dneska jsme neměli připojení k internetu, volala jsem několikrát na technickou podporu (párkrát mě odpovídali), a za 3+ hodiny jsem jenom dostala informace, že " z naší strany bylo připojení po celou dobu aktivní. Problém tedy mohl být někde ve vnitřní síti" (K.P.). Pán z podpory konečně mě nezavolal zpátky, a žádná informace co mám dělat dál. Předtím jsme měli jiného dodavatele a nikdy jsem neměli takovou zkušenosti, vždycky jsem měli plnou informace o problému (kde probíhají práce v síti nebo jsou nějaké výpadky, kolik to bude trvat a tak dál)
Wia internet
Naučte, prosím, pracovníky technické podpory, jak pomáhat vašim klientům
Děkuji
|
Tweet |
Jestliže není služba poskytnuta v souladu se smlouvou, může ji spotřebitel reklamovat. Výsledkem reklamace by mělo být řádné poskytnutí služby (dle popisu již bylo pravděpodobně učiněno), případně přiměřená sleva.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.