Společnost


WIA spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79048Stížnost na technickou podporu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2024, před 2 měsíci

Natalia Kiseleva

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dneska jsme neměli připojení k internetu, volala jsem několikrát na technickou podporu (párkrát mě odpovídali), a za 3+ hodiny jsem jenom dostala informace, že " z naší strany bylo připojení po celou dobu aktivní. Problém tedy mohl být někde ve vnitřní síti" (K.P.). Pán z podpory konečně mě nezavolal zpátky, a žádná informace co mám dělat dál. Předtím jsme měli jiného dodavatele a nikdy jsem neměli takovou zkušenosti, vždycky jsem měli plnou informace o problému (kde probíhají práce v síti nebo jsou nějaké výpadky, kolik to bude trvat a tak dál)


Produkt

Wia internet


Požadované řešení

Naučte, prosím, pracovníky technické podpory, jak pomáhat vašim klientům


Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2024 16:51, před 2 měsíci

Jestliže není služba poskytnuta v souladu se smlouvou, může ji spotřebitel reklamovat. Výsledkem reklamace by mělo být řádné poskytnutí služby (dle popisu již bylo pravděpodobně učiněno), případně přiměřená sleva.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 12:51, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.