Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Od 18.9.2015 má e-shop nevyzvednutý balík, který jsem zaslal spolu s odstoupením od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě. Do dnešního dne je stále uložen na poště, budu ho asi muset zasílat znovu až se mi vrátí. Celou situaci nechápu, neboť p. Studnička se mnou normálně při a po nákupu komunikoval... jsem zklamán a stále zatím doufám v nápravu a vyřešení věci :/ Mimochodem tato situace není u něj poprvé a je toho plný internet... má nás zákazníky zjevně úplně na háku...
J. Hanák
Vyzvednutí balíku na poště, uznání odstoupení a vrácení peněz, tak jako u normálního obchodníka.
|
Tweet |
Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.
Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Od spotřebitele jsme obdrželi vyjádření, že případ byl vyřešen a ve sporu bylo dosaženo dohody. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Hodnocení: