Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#7905Nevyzvednutý balík, nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2015, před 9 lety

Jan Hanák

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od 18.9.2015 má e-shop nevyzvednutý balík, který jsem zaslal spolu s odstoupením od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě. Do dnešního dne je stále uložen na poště, budu ho asi muset zasílat znovu až se mi vrátí. Celou situaci nechápu, neboť p. Studnička se mnou normálně při a po nákupu komunikoval... jsem zklamán a stále zatím doufám v nápravu a vyřešení věci :/ Mimochodem tato situace není u něj poprvé a je toho plný internet... má nás zákazníky zjevně úplně na háku...

J. Hanák


Požadované řešení

Vyzvednutí balíku na poště, uznání odstoupení a vrácení peněz, tak jako u normálního obchodníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 08:24, před 9 lety

Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.

Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 11:02, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi vyjádření, že případ byl vyřešen a ve sporu bylo dosaženo dohody. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2015 11:02, před 9 lety


Jan Hanák

Hodnocení: