Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, dnes jsem navštívila Kaufland Jičín a v 7:10 nebylo zboží v akci HUSÍ STEHNA!!! Vyprodané!!! Dotazuji se prodavačky zdali zboží bude zítra? To nevím, má přijet mrazák,ale co přiveze?
PS: štve mě, že jsem musela odjet z práce odpíchnout si a zboží stejně nemám......
S pozdravem Bílková M.
HUSÍ STEHNA
ZBOŽÍ V AKCI BY MĚLO BÝT SKLADEM A NE ZA ČTVRT HODINY VYPRODANÉ!
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.