Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7906Al Mobil www.almobil.cz info@almobil.cz - zaplaceno, nedodáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2015, před 9 lety

Jitka Vaňková

Znění stížnosti

dne 26.7.2015 mi byly potvrzená objuednávka, obratem uhrazeno převodem z účtu...dodání mělo být 2-3 dny, zboží skladem.
Po 2 týdnech jse zkoušla prodejce ALmobil.cz kontaktovat,telefon mi nebral, na emaily nereagoval.Později již nebyl mobil aktivní!
po měsící mi přišel email :
Stav Vaší objednávky byl změněn - zaplacená
31. 8. 2015, 14:27:03
Komu: jita.novo@seznam.cz
g
Vážený zákazníku, stav Vaší objednávky byl změněn na: zaplacená


Děkujeme za Vaší platbu.
V případě jakéhokoliv dotazu ohledně Vaší objednávky nás kontaktujte na emailu info@almobil.cz



Číslo objednávky: 15000351
vystaveni: 26.07.2015 11:58
Číslo faktury: 15000351


Kód Název množství cena za j cena celkem
D5001
Pouzdro DOOGEE DG500
Černá 1 ks 263,- 263,00
DR
Česká pošta Balík do ruky Doručení Českou poštou na Vámi uvedenou adresu. 1
Platba 10261
Předem na účet Platba předem na účet 2800342411 / 2010.Při platbě uveďte jako VS číslo objednávky. 1
Hmotnost objednávky: 0.1 kgCelkem: 263,- CZK

OD TÉ DOBY OPĚT NIC, ČÍSLO BYLO MEZITÍM ZMĚNĚNO, A ANI NA TO SE NEDÁ DOVOLAT!!!


Produkt

Pouzdro DOOGEE DG500 Černá 1 ks 263,- 263,00 DR Česká pošta Balík do ruky


Požadované řešení

DO TÝDNE ZASLAT ZBOŽÍ, NEBO VRÁTIT PLATBU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 10:48, před 9 lety

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena. Spotřebitelka zaplatila kupní cenu objednaného zboží. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení (zboží skladem, doba dodání 2-3 dny). Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 občanského zákoníku).

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na adresu podnikatele uvedenou ve veřejném rejstříku, popřípadě živnostenském rejstříku u podnikatelů fyzických osob. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží a je-li tímto způsobem poškozených více osob (způsobená škoda se sčítá), může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci. Je tedy vhodné informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Bude-li trestní oznámení z nějakého důvodu odloženo, může se spotřebitelka domáhat zaplacení finanční částky za nedodané zboží soudní cestou, a to prostřednictvím návrhu na vydání platebního rozkazu, poté co odstoupila od kupní smlouvy pro nedodání zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 14:22, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.