Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 2.7. 2024 jsem přes e-schop paní Vilišové objednal mobilní telefon Iphone 14 Plus, který jsem ihned uhradil přes online platební bránu. Následně žádná komunikace ze strany paní Vilišové. 14.8.2024 emailem posílám odstoupení od smlouvy. Žádná reakce. Píši recenzi na Heureka.cz a v sobotu 24.9.2024 ráno mi paní Vilišová píše, jestli bych mohl stáhnout komentář, že mi pošle peníze a chytré hodinky. Na vrácení platby měla 14 dní od doručení mého odstoupení od smlouvy. Nic mi neposlala a peníze mi nevrátila.
Na následnou předžalobní výzvu doporučeným dopisem s dodejkou nereagovala.
Nyní již žádá o insolvenci + oddlužení na Brněnském soudě.
Celkově její dluhy dosahují několika miliónů korun, tak pokud jste rovněž poškozeni z její strany, přihlaste se o svoji pohledávku na tomto odkaze: https://isir.justice.cz/isir/common/index.do
Na základě doporučení advokáta doporučuji v žádosti uvést, že s její insolvencí a oddlužením nesouhlasíte. Jinak ztrácíme možnost získat své finanční prostředky zpět. Dle mých posledních informací, je nás poškozených několik desítek.
Iphone 14 Plus 128 GB ve stavu A+ v nákupní ceně 16383,- Kč.
Vrácení finančních prostředků, které ji nepatří.
|
Tweet |
Děkujeme spotřebiteli za informaci. O přihlášce Mgr. Martiny Vilišové, IČ: 063 82 908, do insolvenčního řízení víme, avšak dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Lhůta pro přihlášení pohledávek je poté 2 měsíce od rozhodnutí o úpadku.
Samotný nesouhlas s oddlužením dlužníka doporučujeme konzultovat s advokátem, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Tento nesouhlas je možné podat nejpozději s přihlášením pohledávky.
Stížnost zveřejníme pro informování dalších spotřebitelů.
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, byl jste opakovaně písemně informován o možném řešení 1. reklamace u Vaší banky/Gopay/splátkové firmy, která Vám vrátí peníze zpět nebo 2. přihlášení do insolvenčního řízení https://justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63 nebo 3. ponechání si převzatého jiného zboží v hodnotě objednávky (tuto zásilku jste odmítl převzít). tzn. ve Vašem případě je refundace ze strany platební brány (Comgate) velmi pravděpodobná ve výši 100%. Pěkný den. Zde uvádíme navíc statistiku vykrytí objednávek/vratek a spokojenosti zákazníků: 1. Stav vykrytí objednávek od zákazníků, vratky zboží……stav k 13.11.2024 2017 100% 2018 100% 2019 100% 2020 100% 2021 100% 2022 100% 2023 100% 30.9.2023-31.8.2024 99% Závěr: Drtivá většina dodávek a vratek byla vyřízena viz. výše a zákazníci dlouhodobě (2017-2024) spokojeni k 31.8.2024 2. Stav spokojenosti zákazníků k 31.8.2024: eshop více než 4.000 ověřených pozitivních recenzí aukro více než 858 ověřených pozitivních recenzí aukro 99.3% ověřená spokojenost heureka více než 198 ověřených spokojených recenzí heureka 92,3% ověřená spokojenost heureka 100% zodpovězených recenzí (odpovězeno i na anonymní, kterých je většina) Vasestiznosti 0 nevyřešených stížností k 31.8.2021 COI 0 nevyřešených stížností k 31.8.2024 platební rozkazy 0 platebních rozkazů od zákazníků k 31.8.2024 soudní spory 0 soudních sporů se zákazníky k 31.8.2024 komunikace emaily 100% zodpovězených emailů komunikace emaily 100% zodpovězených emailů i po zániku společnosti 6.10. Závěr: Většina zákazníků byla dlouhodobě spokojena od 2017-2024. p.s. Varianta oddlužení x neoddlužení (např. konkurzu) může znamenat značně vyšší výnos z prodeje eshopu tzn. peníze pro věřitele tzn. Vaše tvrzení, že ztratíte možnost získat prostředky není pravdivé v připadě souhlasu s oddlužením. Doporučení jakého advokáta konkrétně máte na mysli? Pěkný den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.