Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79065Jednání s klientem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2024, před 4 měsíci

Jana Piksová

Znění stížnosti

Manžel měl uzavřené povinné ručení u ČPP (SPZ *** od 24.10.2023 do 24.10.2024) 14. 1 2024 zemřel. Po jeho smrti jsem žádala pojišťovnu o zrušení pojistky k 24.10.2025 s tím, že od 25.10.2024 jsem uzavřela povinné ručení s jinou pojišťovnou. Po dlouhosáhlé e-mailové korespondenci a telefonátech mi ČPP ukončila pov. ručení k 15.10.2024. O této skutečnosti jsem se dozvěděla dopisem 21.10.2024. Od 16.10.2024 jsem tudíž neměla auto pojištěné, čímž mi vznikl nedoplatek u Čs. kanceláře pojistitelů (zatím nebyl vyčíslen) a u nové pojišťovny jsem tudíž žádala o dodatečné pojištění na 22.23. a 24.10.2024 za velmi nevýhodných podmínek.
Vzhledem k tomu, že mi bude skoro 80 let a nejsem tudíž dost flexibilní oproti mladším generacím, čekala bych vstřícnější jednání ze strany pojišťovny ČPP.


Produkt

e-maily mohu doložit


Požadované řešení

Refundace vzniklých finančních nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2024 16:46, před 4 měsíci

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec dle § 430 občanského zákoníku.

Obecně platí, že pojištění zaniká uplynutím pojistné doby. Jestliže byla smlouva uzavřena na dobu do 24.10.2024, lze tuto dobu zkrátit jen po dohodě stran, ke které dle popisu nedošlo, nebo na základě smlouvy.

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.

Pokud se spor týkající se neživotního pojištění nepodaří vyřešit smírnou cestou, mohou se spotřebitelé obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 13:03, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 15:11, před 4 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.