Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednal a zaplatil na Alza.cz filtrační patrony. Email od Alza potvrdil, že zásilka byla předána Zasilkovně a bude doručena 23.10.24, dokonce bylo uvedeno trasovací číslo ***. Zásilku s tímto číslem nelze dohledat ani reklamovat online. Poté, co se mi podařilo spojit telefonicky s operátorkou Zásilkovny, bylo mi sděleno, že takovou zásilku nedostali, že chyba musí být na straně Alza.cz. Napadlo mě, zda Alza může vygenerovat trasovací číslo ve formátu Zásilkovny mi operátorka odmítla odpovědět a sdělila, ať se obrátím na Alza. To jsem udělal, ale o mnoho příjemnější operátor Alza opět chybu přehodil na Zásilkovnu, na dotaz, která z obou společností generuje trasovací číslo a tudíž, která společnost ji měla naposledy u sebe, odpovědět neuměl. Stále tedy nelze vyloučit možnost, že chyba je u Alza, ale vzhledem k formátu trasovacího čísla, který odpovídá systému Zásilkovny a neochotou řešit situaci se přikláním k tomu, že chyba nastala u Zásilkovny.
Filtrační patrona Wessper AquaMax Filtrační patrony 4 ks, náhrada filtru Brita Maxtra a nehmotný produkt doprava
Odpovědět, kdo generuje trasovací číslo, abych si mohl být jist, kde uplatňovat reklamaci. Pokud už byla zásilka na straně Zásilkovny, fyzicky prověřit, zda balík někde neleží, pokud ne, vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kopáčku, doporučujeme se v tomto případě obrátit přímo na e-shop, kde jste si zboží objednal, jak vám již sdělili kolegové ze zákaznické podpory. V systému totiž zásilku nevidíme. Tisk štítků, a tedy i generování trasovacích čísel, má standardně na starost odesílatel, proto je potřeba s ním záležitost řešit. Takto bez platného trasovacího čísla nemáme jak zásilku dohledat. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.