Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79076Ochrana kupujícího

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2024, před 2 měsíci

Michal Komarek

Znění stížnosti

Dobry den nepochopil jsem ochranu kdyz jen platim …. Zaplatil jsem sluchátka , uhradil jsem poštovné,ochranu …. Sluchátka dorazila …. Zjistil jsem ze se jedná o padělek od Apple …. Chtelnjsem sluchátka vrátit ale opět jsem musel zaplatit poštovné ? Ted se nacházím ve stavu ze nemám ani sluchátka ani penize ale jisto jiste vím ze jsem zaplatil 549 Kc za poštovné a ochranu …. Jako kupující dobry ne ? Nemam nic a treba se me částka vrátí uz vím ze o 549 Kc méně ale prodávající padělku nezaplatil ani korunu ??? Koho je tompak ochrana ???? Dekuji Komarek


Produkt

Ochrana kupujícího


Požadované řešení

Kdyz si platim ochranu tak proc musim platit každé poštovné a prodávající vubec nic ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2024 16:44, před 2 měsíci

Společnost Vinted s.r.o. je v daném případě pouze zprostředkovatelem.

Spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil na prodávajícího a uplatnil u něj práva z vadného plnění.

Pokud by byl kupujícímu zaslán padělek, jednalo by se ze strany prodávajícího o podstatné porušení smlouvy ve smyslu § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě podstatného porušení smlouvy má druhá strana právo od smlouvy odstoupit. Zároveň by bylo možné po prodávajícím požadovat náklady, které kupujícímu kvůli tomuto porušení vznikly, a to jako náhradu škody dle § 2913 občanského zákoníku.

Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky týkající se ochrany kupujících a transakce tak neměla být ze strany společnosti dokončena (z důvodu neoriginálního zboží), může se spotřebitel domáhat vrácení peněz také po společnosti.

Společnost Vinted s.r.o. je možné kontaktovat i prostřednictvím e-mailu: legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 13:02, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.