Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejhorší dopravce ve světě. Kvůli zpoždění vlaku na 40 min, jsem nestihla na další vlak (taky dopravce České dráhy). Průvodčí řekl, že “nikoho nečekáme”, přesto, že jsem měla spojenou jízdenku.Telefonická podpora cestujících Českých drah mi doporučila požádat o jízdenku oklikou, ale stála ona stejně jako plná jízdenka. Ve finále, cestu ve 3,5 hodiny mi protáhly na další 3 hodiny (=6,5 hodin dohromady) a zaplatila jsem za toto “potěšení”dvakrát více. Ještě k tomu jsem se nezmínila o svých zkažených plánech na den kvůli tak dlouhé, náročné a drahé cestě.
Jízdenka Duchcov-Plzeň
Vrácení plné částky za jízdenku
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.