Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
V 12:10
Řidič autobusu číslo 301 nezastavil na zastávce Frýdek,rozc.k válcovnám plechu. Stalo tu dalších 5 a řidič si jel spokojeně dál. To mi přijde absolutně neprofesionální. Teď přijdu já a další lidé pozdě do práce, takže velmi děkujeme pane řidiči.
301
Myslím že by řidič už tohle neměl znova udělat a dávat si větší pozor.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.