Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79079Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2024, před 2 měsíci

Natalie Chovancová

Znění stížnosti

V 12:10
Řidič autobusu číslo 301 nezastavil na zastávce Frýdek,rozc.k válcovnám plechu. Stalo tu dalších 5 a řidič si jel spokojeně dál. To mi přijde absolutně neprofesionální. Teď přijdu já a další lidé pozdě do práce, takže velmi děkujeme pane řidiči.


Produkt

301


Požadované řešení

Myslím že by řidič už tohle neměl znova udělat a dávat si větší pozor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2024 09:29, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 12:54, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.