Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den
Dnes 31.10.24 jsem jako každý se postavil do řady u Lídlu ve Veselí nad Moravou (6/40),s tím že si nakoupím v akci slev reklamy na letáku.Po otevření dveří prodejny jsem se nestačil divit,nejen že z letáku na slevy tam nic nebylo,ale mrazáky poloprázdné, zboží neoznačené,podotýkám neoznačené cena ani na minerálních vodách,neuklizené a děsná arogance prodavaček z zákazníkům.Tak jak jsem ve středu odešel z Lídlu tak to tam bylo i v tento čtvrtek,..dokonce i ta prázdná krabice od párků která tam byla od úterý v regálu tam byla..hnus,špína a arogance.40 let jsem pracoval po světě,ale tohle jsem nezažil,zlatá Jednota a komunisti.
Výměna vedení včetně prodavaček
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Spurny. Mrzí nás, že jste si neměl možnost zboží zakoupit. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu, či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl/a všechny výrobky, o které budete mít zájem. Také nás mrzí, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování našeho zaměstnance nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Naším cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.