Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79081Linka číslo 7

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2024, před 2 měsíci

Michaela Koblencova

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych dostala vysvětlení jak je možné, že pravidelně neodjede minimálně jeden spoj č7 týdně ráno v 7:12 (kdy má odjíždět z Hrnčířské ulice) tak spoj vůbec nepřijede a nepřijede často ani následný 07:27. Stává se to opravdu často a nepřijde mi toto normální. Spojem jezdí děti do školy a není možné být pak ve škole včas, když dva spoje vůbec nejedou ! Platím kupon a ve finále musím s dítětem autem. Dnes 31.10. to bylo opět. To že nepřijede ani jeden den na čas jsme si již zvykli, ale ani toto není normální. Děkuji za vysvětlení a a hlavně doufám v nápravu! Nebo opravení jízdních řádů. Koblencová


Požadované řešení

To předpokládám, že bude z Vaší strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2024 09:40, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.