Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ráda bych dostala vysvětlení jak je možné, že pravidelně neodjede minimálně jeden spoj č7 týdně ráno v 7:12 (kdy má odjíždět z Hrnčířské ulice) tak spoj vůbec nepřijede a nepřijede často ani následný 07:27. Stává se to opravdu často a nepřijde mi toto normální. Spojem jezdí děti do školy a není možné být pak ve škole včas, když dva spoje vůbec nejedou ! Platím kupon a ve finále musím s dítětem autem. Dnes 31.10. to bylo opět. To že nepřijede ani jeden den na čas jsme si již zvykli, ale ani toto není normální. Děkuji za vysvětlení a a hlavně doufám v nápravu! Nebo opravení jízdních řádů. Koblencová
To předpokládám, že bude z Vaší strany.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.