Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 31.10 si řidič ujel č.313 v 17.18.h
Chování nepřípustné a ještě mávnutí rukou jakože no a ?
Byl to zřejmě rasista , který Romy nesnáší.
Šla jsem z práce a tím mi úplně zkazil dojezd domů , .
Až od Hučky do Nové Osady jsem si musela vzít taxík.
Takový člověk nemá dělat řidiče , kdyby to byl známý nebo rodina , tak by se tak nechoval.
Ještě v tu chvíli jsem se podívala na čas a bylo 17.17 takže .El počkat když mě viděl.
Žádám o přešetření vyššího nadřízeného k této stížnosti
Děkuji Jonášová
Reakce řidiče ? Tak to je jasné , když se jen rozjíždí a jsem 3 m od zastávky , tak zastavím a ještě k tomu lokalita u této zadtavky u Hučky je k večeru špatná a ještě tím je špatná , že musím mít další spoj od vlakového nádraží č.311 na Novou osadu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.