Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Pokud VÁM trvá doručit zásilku z expedičního depa k zákazníkovi 5-6 pracovních dní, tak se na to vykašlete, jelikož česká pošta (strašák všech, co chtějí svůj balík zaplacený) nezní už tak špatně jako zásilkovna
Měníte v aplikaci doručení a neustále měníte i to, kde se balík nachází, cestuje si každý den sem a tam, pokaždé na jinou pobočku do jiného města a jenom ne ke mě :) balíček najel tolik, co já za celý rok
Už přestaňte vtipkovat a dovalte mi ten 300gramový balík na to hloupé výdejní místo a neberte lidi, co neumí načíst balík, přidělit ho řidiči a ten ho tam neumí odvézt
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, pane Šando, pokud k vám zásilka putuje neobvykle dlouho, doporučujeme se obrátit na zákaznický servis: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové udělají vše pro to, aby byla zásilka co nevidět u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.